Kan noen poste Bilder av rekekarene sine så jeg kan stjele litt ideer?

Spm står i topic, skal innrede et rekekar, og da hadde det gjort seg om noen kunne poste bilder av karene sine, så jeg kan se etter og ta litt ideer ;D

Har allerede ei lita rot oppi der, og noe javamose.
Tar gjerne imot tips til andre ting også

Takker for bilder og svar
Søk på kar med reker i
Sånn ser mitt reke-kar for Røde krystallreker ut
Det er på 19 liter.

Enkelt innredet, kun 3 steiner av typen "forstenet tre" (kjøpt hos Webzoo) og litt Taiwan-mose, samt et par Echinodorus tenellus på bunnen (den gressaktige planten i forgrunnen). Bakerst, den stilkplanten med runde, lysegrønne blad heter
Hydrocotyle leucocephala.

Finkornet, svart grus (1-2 mm). Filtrering er et hang-on filter, så det er minimalt med tekniske duppeditter som er synlige nede i akvariet. En fordel siden rekekar ofte er små, så stjeler ikke filteret noe plass. Varmekolbe er unødvendig til reker.
Belysning er et [URL=http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=NR&c=158045+*+158046+*+158047+*+158048+*+158049&t=temartic_e&userid=DiRTcfc0yBQS6JXnNsu9A9VZp08g9WJJbFN]8 watts Arcadia Natural Sunlight lysrør [/URL](det er veldig kort).

Bildet er tatt 2 mnd etter oppstart av karet.
[External Image]
Da har jeg allerede noen ideer
Skal til sverige i morra, så da skal jeg se etter noe fint til karet.

Men fortsett å post bilder av karene deres! Mye som kan gjøres om på før rekene kommer oppi der
Her er mitt rekekar!
Innredet med rådasand, opuwarøtter, javabregne og javamose. Mosen synes ikke på bildene, den vokser for det meste bak røttene. Der befinner også filteret seg. Rekene holder røttene helt algefrie, mater dem i tillegg med JBL NovoPrawn.
[URL=null][External Image][External Image][/URL]

et bilde av noen av reke Akvariene mine (må defentlig få meg et bra camera snart)
Alle akvariene inneholder Røtter,en kalkstein,Biltemasand,javamose,javabregne å Bolbotis plante.
Har for tiden enten egg eller yngel i alle kar Jeg har Krystall reker,Kirsebær reker,
blå Reker å Tiger reker.Litt om fremgangsmåten står på profilen min.
Tilfeldig bekjentskap
© Charlotte Aursand
Reklame for plussmedlemskap