- Hjem
- Forum
- Design / Aquascaping
- ADA International Aquatic Plants Layout Contest 2007
ADA International Aquatic Plants Layout Contest 2007
Postet 19.02.07 kl 20:37
Postet 19.02.07 kl 20:39
Postet 19.02.07 kl 21:00
Postet 19.02.07 kl 22:29
Endret: 19.02.07 kl 22:30
Postet 19.02.07 kl 22:40
Postet 20.02.07 kl 01:57
720'en til Håvard synes jeg er ADA materiale. Mine mener jeg mangler skikkelig hardscape, har for lite dybde, for mye"rett vegg" i overgangen mellom forgrunn og bakgrunn. Har også for dårlig tilstand på endel planter. Det er dessuten vanskelig å få tatt de i det helt rette øyeblikket hvor alle plantene er akkurat passe utvokst. Dette er skikkelig vrient, de vokser i forskjellig hastighet, når en type er akkurat passe så ligger en annen å flyter bortover vannflaten. Når forgrunnen er fin så er gjerne noe annet enten nyplantet, nyklipt eller fullstendig overgrodd. Måtte nok stå litt mer med armen i vann enn jeg gjør idag.
Postet 20.02.07 kl 20:11
Synes karene dine er skikkelig flotte Kjetil. Plantene er virkelig flotte! Det er jo mange måter å få til fine kar på. Dine kar synes jeg heller mot "Dutch Aquascaping", mens Håvard sine er litt mer minimalistiske. Dere har hver deres stil, og begge fungerer nå veldig bra synes jeg. Skal få satt opp et plantekar etterhvert, må bare få pusset opp leiligheten først (kjedelig å plukke ned akvariet før jeg har kommet i gang). Så nå skal jeg få meg et lite nanoakvarie så jeg får litt trening. Har fått mye inspirasjon og ikke minst informasjon på denne siden og fra de akvariene dere har satt opp
Postet 25.03.07 kl 22:02
Postet 25.03.07 kl 22:16
Hadde sikert ikke mer en 5 plantekjøp bak meg før jeg så Kjetil sine kar.
Nå har vell planter fått en plass i budsjettet også.
Har blitt hekta på planter de siste mnd.
Co2, lys osv...
Har bestilt planter og co2 utstyr for noen kroner:oP
Dette kun etter å tatt en titt på Kjetil's kar.
Tror nokk den med å hoppe etter Wirkola var vell å ta i.
SINNSYKT pene kar Kjetil!
Meld deg på!
Nå har vell planter fått en plass i budsjettet også.
Har blitt hekta på planter de siste mnd.
Co2, lys osv...
Har bestilt planter og co2 utstyr for noen kroner:oP
Dette kun etter å tatt en titt på Kjetil's kar.
Tror nokk den med å hoppe etter Wirkola var vell å ta i.
SINNSYKT pene kar Kjetil!
Meld deg på!
Postet 25.03.07 kl 22:29
Postet 25.03.07 kl 22:29