ADA International Aquatic Plants Layout Contest 2007

Hvis noen vil melde seg på ADA, her er link.
Du skal vel melde dine kar på?

De ville jo ha en sjanse der.
Nei, ikke nubbesjans Og følesen av å hoppe etter Wirkola ville være overveldende. Dessuten måtte jeg få meg et skikkelig kamera og lære meg å ta bilder først, er håpløs på det nå.
Det med kameraferdighet og selvtillit er mitt problem også.

Tror nok at akvariene til flere her inne ville komme høyt der.
Jeg mener at både du og Håvard sine kar er ADA materiale.
Du har jo kjempe sjangser, til og vinne litt ekstra penger og ting, du har jo ingenting og tape og karene dine taler for seg selv
Hehe, tror nok det er noen år til jeg er helt der, men du burde absolutt prøve deg Kjetil
720'en til Håvard synes jeg er ADA materiale. Mine mener jeg mangler skikkelig hardscape, har for lite dybde, for mye"rett vegg" i overgangen mellom forgrunn og bakgrunn. Har også for dårlig tilstand på endel planter. Det er dessuten vanskelig å få tatt de i det helt rette øyeblikket hvor alle plantene er akkurat passe utvokst. Dette er skikkelig vrient, de vokser i forskjellig hastighet, når en type er akkurat passe så ligger en annen å flyter bortover vannflaten. Når forgrunnen er fin så er gjerne noe annet enten nyplantet, nyklipt eller fullstendig overgrodd. Måtte nok stå litt mer med armen i vann enn jeg gjør idag.
Synes karene dine er skikkelig flotte Kjetil. Plantene er virkelig flotte! Det er jo mange måter å få til fine kar på. Dine kar synes jeg heller mot "Dutch Aquascaping", mens Håvard sine er litt mer minimalistiske. Dere har hver deres stil, og begge fungerer nå veldig bra synes jeg. Skal få satt opp et plantekar etterhvert, må bare få pusset opp leiligheten først (kjedelig å plukke ned akvariet før jeg har kommet i gang). Så nå skal jeg få meg et lite nanoakvarie så jeg får litt trening. Har fått mye inspirasjon og ikke minst informasjon på denne siden og fra de akvariene dere har satt opp
Kjetil L:
Uansett om du melder deg på eller ikke, så har du i hvertfall mange beundrere rundt om i Norge!

Hadde sikert ikke mer en 5 plantekjøp bak meg før jeg så Kjetil sine kar.
Nå har vell planter fått en plass i budsjettet også.
Har blitt hekta på planter de siste mnd.
Co2, lys osv...
Har bestilt planter og co2 utstyr for noen kroner:oP
Dette kun etter å tatt en titt på Kjetil's kar.

Tror nokk den med å hoppe etter Wirkola var vell å ta i.
SINNSYKT pene kar Kjetil!
Meld deg på!
Takk takk. Kanskje en gang, med et annet akvarie. Og et annet kamera
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap