Kunstig innredning

Fant bilder av noen amerikanske kar som jeg vil dele med dere. Bare noen eksempler på horribel innredning, etter min smak i hvertfall.
Patriot
Giftig?
Disneyaholic
Plastplanter
Slik innredning av kar har sikkert blitt omtalt tidligere, men jeg kunne ikke dy meg
Skal være enig i at det ikke akkurat var pene kar du linker til her ja
Men jeg hadde litt sansen for det første "Patriot", dette fordi det er et "tema-kar" og et gjenomført et sådan. Jeg ser heller ingen fisk på bildet, tror foresten ikke at det hadd vært problematisk å holde fisk i det karet heller (man må bare velge riktig fisk:P).

Mange av dere har sikkert hørt om Oliver Knott, hvis dere går inn på hjemmesiden hans og ser på linken som heter "Theme Aquarium" så ligger det et par til kar i samme sjanger
"Tema-kar", ja. Det var nytt for meg. Det blir jo som hageinnredning det: Naboen min har marin hage, med styrhus og dam, og ei jeg kjenner har erotisk hage. Så her er det bare fantasien og vannverdier som setter grenser
Jeg syns "kunstig innredning" kan være kult jeg!
En gang i livet mitt har jeg tenkt til å lage et akvarium med bilder av familie og venner i! I vanntette rammer selvfølgelig... Det trur jeg kunne blitt fint!=D
Sjekk disse

Legg merke til hvem som har laget de.
Kjetil L
Sjekk [URLBLOCK1]:D Legg merke til hvem som har laget de.


Eh, Oliver Knott? Er det en spes folk?=S
Disney
når jeg tenker på små unger's akvarium da fines jeg jo det være søtt med disney akvarium eller Lego akvarium...Man kan jo ha starwars tema og ale græjer....

for en Unge i alderen 4-9 kan det være med og vekke ennå mer intressen for aquaskaping
fader det var stygge kar :S
plast planter er ille :S
Jeg synes kunstig innrednin er forfærdelig. Plast greier som ikke ser ut som noe ekte kunne jeg aldri tenkt meg å kjøpe. Røtter og stein er det beste!
På hjemmesiden til oliver knott var det mange kjempefine kar, men også mange helt forferdelig stygge.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap