ommøblering

Hey!

Når den nya rota mi har lege te bløyt i 1-2 veke, så lure eg på å ta ei litt større ommøblering i akvarie mitt. Bortsett fra at fiskane nå har mange gjømmeplassar blandt plantene mine nå, så ser da nesten ut så et einaste undervannskratt.. Fiskane syns sikkert detta her e topp, men eg kunne tenkt meg å fått da litt finare då :P..

Den nya rota e ganske stor, så eg tenkte eg sku ha den nesten heilt med bakveggen, og så stabla litt på dei 2 mindre røttene mine mot framsida, slik at det blir masse holer og gøymeplassar inni mellom der. Og så spe på med plantene, bak røttene, på sidene, framom, og ellers inni mellom sprekker der det er plass. Kanskje få tak i mose eller "gras" eg kan ha enkelte stader fremst.

Litt vanskeleg å svare på om dette her høyrest fornuftig ut, men va nå ikkje berre da eg lurte på då..

Lure samtidig på ka eg skal gjer med fiskane imens ombygginga foregår.. Om dei berre skal vere der,eller ta dei oppi ein stor stamp fylt med akvarievatn og filteret oppi.

Litt stress for fisken å bli flytta, men e vel ikkje heilt kjekt for dei å ver i akvarie mens eg riv ut på planter og herjar på oppi der heller... hehe. Får vel varige men av mindre ting :P..

Var litt usikker på kor eg skulle legge denne tråden, men tenkte at dei som driv med aquascaping garantert har vore borti problematikken før . hehe

Kan vel og nemnast at akvariet er 160l og fiskane er:

5blågurami, 4 corydoras av noko slag :P og ein ancistrus.
Er det storommbølering tar jeg like godt fisken i en bøtte/stamp me filteret i så har jeg friere tøyler til å rote oppi der. Er det kun små forandringer, lar jeg dem rett og slett være med på seansen og tar det veldig rolig.
men da hørtes nå ikkje så altfor dumt ut da..
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap