Vulkanstein

Så steiner som gikk under dette navnet som blir brukt til skrubbing, tror dere at de kan brukes i akvariesammenheng?
Æh...er du sikker på at det var vulkanstein?? Ikke f.eks. pimpstein for eksempel? Det brukes til å skrubbe vekk hard hud på menneskeføtter, vet jeg, men jeg ville aldri latt det komme nær noen av mine akvarier Det er ripe&slipe-effekt på stein, vet du.
Er ikke sikker på hva det er jeg
Volcano Stone

Men om den kan ripe glasset mitt har da ikke så mye å si, har ikke tenkt å ha den i nærheten av glasset. Pimpstein er det noe for halliker? :P
lol - - det jeg ville vært litt skeptisk til, var om denne steinen var innsatt med ett eller annet som fiskene viser buken av. Det er jo ikke beregnet til rengjøring av fisker vet du
Nei jeg er skeptisk til det, derfor jeg spør
Inaktiv bruker
vulkan stein
Den så litt mystisk ut den der...jeg har brukt massevis av vulkan stein
se min personlige akvarietråd,så kan du jo sammenligne selv
Lavastein?
Jeg fikk en sekk med lavastein (?) med på kjøpet da jeg kjøpte et brukt 300liters akvarium for en god tid tilbake. Tidligere eier brukte det som filtermasse... La ved et bilde...
Ja lavastein finnes jo i uendelig mange farge/størrelser og former. Synst den jeg snakker om ser helt grei ut, bare at den er slipt til en behageligform for kroppen :P
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap