Innredning av 375 litern min

Inaktiv bruker
hei jeg kjøpte nettop et 375 liters akvarium, men trenger litt hjelp til innredning. som dere ser har jeg lagt i sand og røtter, men er det noen som har tips til hvordan ting skal ligge?
Plussmedlem
Har ingen spesielle tips angående det, men anbefaler deg innvendig bakgrunn
Best å gjøre det nå før du fyller på vann.
Inaktiv bruker
er ikke akuratt den typen som liker å bruke innvendig bakgrunn, men jeg skal legge på en utvendig en som er køl svart
sier meg enig med loomis med at de hadde vert fint med invendig bakgrunn , men så er jo sort bakgrunn the next' best thing såe .

jeg vet ikke hva du liker men jeg kan jo si hva jeg synst hadde vert pent og de er mye røtter

kansje noe mere sten , sten som macher med hverandre er pent , til en viss grad da .
men røtter hadde vert pent .

Hvilken fisk skal du ha i karet ?

Mvh Emil
jeg syns det ser fint ut sånn du har lagt det, nå manlger det bare noen planter som du setter fast på røttene. Finn noen stein ute å lag huler. Åssen fisker skal du ha i karet
Inaktiv bruker
jeg har nå lagt inn stein beklager for at jeg ikke har svart så fort men har hatt litt mye å jobbe med i morgen skal jeg på liertoppen å hente planter som jeg kan feste til røtter å slikt, takk for det tipset foresten fisk er jeg ikke helt sikker på enda men jeg har en nabo som driver med norskfisk og det har interessert meg en stund så vi får se, nå klarner jo været opp også så PS: sanda er biltema blåsesand 0,1-0,7 mm
nydelig hadde jo vert coolt med noe ciclider i karet , kansje en Satanoperca mapiritensis
Inaktiv bruker
vi får se da det er så koselig å ha noen å prate med på akvaforum sjelden noen som prater med meg fordi jeg nemlig bare er 13 år:P men kan vel drive akvarium fordet
hehe , ja det er genialt med akvaforum man lerer mye bra . i min mening er det det forumet i norge
synsykt pent akvarium .

har du drevet lenge på med akvarium ?
Inaktiv bruker
siden jeg var rundt 5 år men detta er det største jeg har hatt da
akvaforum er genialt det ja msn lærer liksom mye også kan man få råd fra andre personer og diskutere osv. skal legge inn flere bilder på siden min i morgen kveld da har jeg satt i planter å slikt.
konge få msn adressa di så legger jeg deg til
Inaktiv bruker
vegarkul@hotmail.com
logger på kl halv 10 ommtrent får se hvordan det står til med alle dyra reine dyrehagen her hjemme, katt hund reptiler:P snart fisk også..
og til andre som ser denne msn adressa vær så snill å spør før dere legger meg til har 918 kontakter fra før av:P
Tror det blir fint med en helt svart bakgrund!

13 år det är en fin ålder att hålla på med akvarium (passar gammal som ung)

Som jag ser ditt akvarium nu så är det ett perfekt biotop för viktoriaciklider och fisk i sjöarna runt om.

Mycket sten någon rot fin sand ...strålande!

Har du sett Astatotilapia latifasciata ?
Den kommer från Uganda i Kiogasjön, Nawampasasjön

Den kallas oxå för , Haplochromis latifasciatus, Haplochromis sp. "zebra obliquidens och Viktoriazebra

Den är inte svår att få tag på och ganska billig

Den skulle gjort sig här !

se på foto brevid hur den serut

Du kan läsa om den här på linken nedan!


och lite här



Här står det att man bör hålla mer än 5 ta och dubbla det mer än 10 är bra!

mvh Kjell
Inaktiv bruker
takk for tipset vi får se videre da vettu har lagt inn bilder på siden min nu har satt inn noe planter men må kjøpe mere.. fisken så veldig fint ut men akkurat nå er pengesekken tom
Steike, det var fine fisker...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap