Hjelp.. spørsmål om stein

Inaktiv bruker
hei jeg har nettop fylt et akvarie, lagt ca 9 kilo stein i en liten røys.. men lurer på om det egentlig er trygt å la det ligge sånn? siden det ikke ligger noen issopor under sanda eller noe slikt? eller er det helt trygt med tanke på at det skal ligge sånn en stund over tid...
Du bør vel strengt tatt ha isopor i bunnen når du skal ha tunge ting oppi. Store steiner som ligger å knikker seg mot bunnplata kan føre til problemer. Jeg har isoporpalte i hele akvariet mitt. Hvis du skal ha steinene sammlet på en plass så holder det å legge en liten isopor plate under de steinene.
Inaktiv bruker
Grrrotle
Du bør vel strengt tatt ha isopor i bunnen når du skal ha tunge ting oppi. Store steiner som ligger å knikker seg mot bunnplata kan føre til problemer. Jeg har isoporpalte i hele akvariet mitt. Hvis du skal ha steinene sammlet på en plass så holder det å legge en liten isopor plate under de steinene.

tusen takk for det tipset
Inaktiv bruker
nå har jeg endret litt å tatt ut de 3 største steinene å lagt de andre litt mere utover. så nå tror jeg det ikke skal bli så meget mye belastning
Ja det ble veldig flott. Hvilken type lysrør er det du har ? Så veldig bra ut .
legg ut noen flere bilder om du orker
Inaktiv bruker
det er 4* osram floura lysrør kjøpte det av en hyggerlig fyr i vestfossen har en del bilder på profilen min hvis dere vil se
PS: har også endret litt innvendig som dere ser, dumme meg glemte selfølgerlig å legge issopor i bunn så jeg kunne ikke ha 20 kg stein på samme sted det var vist ikke bare 9 kilo som jeg sa i førsten:P veide de og det kom vist opp til 21 kg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap