Kakadueciklide kar innredning

Hei.
Jeg har nu fått meg Kakadueciklider.
Hva syns dere om karet?
Er det noen tetraer som er fra Sør-Amerika jeg kan ha i lag?
Veldig fint kar

Det er jo ha mangen fine teraer her på fiskebasen, (har søkt så alle på lenken er tetraer) Fiskebasen
Alle passer med Kakaduene
Tusen Takk=)
Passer ikke kobbertetra da?
Så fint ut det her... Bildene var ikke så gode så jeg klarte ikke se status på huler? Det er de glad i. Du bør også ha gjemmesteder og avbrutte synslinjer, da de kan være ganske territorielle når de har yngel.

Jeg vurderte lenge sort neon sammen med disse, men kommer antakelig til å gå for kardinaltetra. Kanskje noen av de kan passe hos deg?

Kobbertetra har jeg ikke hatt, men av profilen her på akvaforum leser jeg at den ikke er av de fredeligste fiskene. Kakaduene kan også være hissige innimellom, så jeg er usikker på om du også bør ha noen flere potensielt hissige fisker i samme kar?
ok.
Jeg har en hule som er som en kokosnørtthule bare uttav keramikk og så er det 3-5 huler som er av røttene
Ja, det er fint. Litt mere planter bør du nok også ha. Gjemmesteder en masse er viktig.

Jeg ser nå at du har ganske stor størrelse på grusen din. Disse fiskene liker å ta en munnfull sand og sile denne gjennom gjellene, noe de ikke får til med dette bunnlaget...
Tilfeldig bekjentskap
© Torbjørn Nesse
Reklame for plussmedlemskap