Kan noen identifisere bakgrunnen min?

Jeg har kjøpt meg en brukt 250 liter med innvendig bakgrunn. Jeg vet ikke, men den skal være kjøpt og ikke hjemmelaget.

Er det noen som vet hvilken bakgrunn dette er?

Kan det være en av disse..?

Det er 100% sikkert IKKE en Back To Nature bakgrunn. Det kan se mere ut som en rimeligere type, f.eks. AquaEl bakgrunn, eventuelt et annet merke. Det er ihvertfall ingen BTN, de er lett å kjenne igjen.
mona o
Det er 100% sikkert IKKE en Back To Nature bakgrunn. Det kan se mere ut som en rimeligere type, f.eks. AquaEl bakgrunn, eventuelt et annet merke. Det er ihvertfall ingen BTN, de er lett å kjenne igjen.

Ja, jeg er nok enig med deg. Er ikke BTN juwels? eller tar jeg feil?

mulig det er en rimeligere type, spesielt hvis det viser seg at den er hjemmelaget. Men at den er totalt rå og spesiell er det ingen tvil om.
Derfor ønsker jeg innspill fra dere andre som evt. vet hva slags dings dette egentlig er. Det som skiller den ut er jo måten den er designet på. hvis du studerer bildene så ser du hva jeg mener.
Kanskje disse er mer riktig?

Nei, det er ikke Juwel heller. Jeg har Juwel innv. bakgrunner selv, de er lette å kjenne igjen.
Hehe, nå begynner jeg snart å le. Nei, det er garantert ikke Papillon heller. Jeg har Papillon, begge modeller, og jeg vet at det ikke er den heller.
Men Herremoses, foreslo NOE som ikke Webzoo har, også da! Det er ingen som har sagt at bakgrunnen er kjøpt på nett en gang.

Jeg mener det er et av de polske eller mer ukjente merkene, men jeg kan ta feil. Jeg har bare sett den i butikk en gang.

Nå skal jeg ikke si noe mer i denne tråden, jeg sitter jo her og bare sier "nei, nei" hele tiden
ja når jeg tenker etter bør jeg ikke si noe fordi jeg er nybynner
Hmm.
Den ligner veldig en som het noe sånt som Aquarock 3d på min lokale dyrebutikk. Men har det egentlig så mye å si. La oss heller feire at det er helg, og at Kina sliter!
Rambo
Den ligner veldig en som het noe sånt som Aquarock 3d på min lokale dyrebutikk. Men har det egentlig så mye å si. La oss heller feire at det er helg, og at Kina sliter!

Og her har vi en vinner...Gratulerer

Kjøpte min på Akvarieutstyr.dk.

Selges no hos : Aquamanias
Det er ikke en Aquarock..
Det er en AquaEl.
Boonyarit Amundsen
Det er ikke en Aquarock.. Det er en [URLBLOCK1].

Ja det kan du jammen meg ha rett i...men ser da veldig like ut disse ?
Ja, de er produsert omtrent av samme materiale. Lukter omtrent det samme av de også. Det finnes også et merke til som er i samme stilen, og den er i fra Aqualine. Det som skiller de er stortsett bare formen på de.
Boonyarit Amundsen
Det er ikke en Aquarock.. Det er en [URLBLOCK1].

Da var jo første forslaget mitt riktig, da Synes den så sånn ut ja, men det er lenge siden jeg så den i butikk, så sikker var jeg ikke.
Nei jeg tror ikke det er noen av de overnevnte forslagene.

Er det noen som har sett et slikt platå fast i bakgrunnen før da?
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Erik Telnes
Reklame for plussmedlemskap