Bakgrunn

Ja, ehh.. Jo, akvarie mitt ble startet for ca en mnd siden. Alt virker fint og ikke noe sykdom eller noe sånt oppi der.
Men jeg angrer veldig på at jeg ikke satt nedi en bakgrunn.
Har egentlig ganske lyst til å gjøre det nå, har tenkt på en juwel rock bakgrunn eller noe liknende.

Men, går dette? Har tenkt på å tappe alt vannet fra karet, og ta vare på ca 60% av akvarie vannet. Planter og sånt i en bøtte, fisk i en annen bøtte og vann i resten av bøttene.
Trenger jeg å ta ut sanda?
Ugreier jeg veldig nedi der hvis jeg gjør dette?

Legger til et bilde av hvordan karet ser ut nå.
Hei jeg er i stikk motsatte ende av deg for jeg vil fjerne bakgrunnen og heller male bak . så mitt spørsmål er må alt ut av karet før jeg starter . beklager hvis jeg brøt meg inn på men jeg vill svært gjerne ha svar, for det andre en bakgrunn oppi karet tar en god del av plassen der .du har ikke vært borti tanken å male på utsiden i stede for å ha bakgrunn oppi.
Da må du tømme hele akvariet ja. gjøre det helt reint for invendige bakrunner må limes fast, de bruker en vanlig akvarie cilikon. og dette skal stå å herde i minst 24timer...
Takk for raskt svar.
Men må jeg ta ut sanda?
Kommer an på hvordan bakgrunnen er i forhold til høyden på karet? Noen bakgrunner har fem cm luft nederst, så så lenge glasset er rent kan vel sanden dermed bare ligge.
Tilfeldig bekjentskap
© Leif E. Johansen
Reklame for plussmedlemskap