Hordan er det mulig? ekstremt vakre akvarium

Kom meg inn på http://showcase.aquatic-gardeners.org og gud for noen vakre kar!
Hvordan klarer de dette? Må vel være mange måneders jobb?
Kikket spesiellt på dette: http://showcase.aquatic-gardeners.org/2007.cgi?&op=showcase&category=0&vol=1&id=190

Har alltid likt enkle kar med lave planter og stein, men dette var jo bare utrolig! Hadde jeg hatt kunnskapen og designet tilgjenglig vet jeg hva jeg skulle hatt.

Noen som kanskje har noen oppskrifter med blider på lur? Lurer fælt på åssen man går frem for å få et slikt resultat.
Hint; flere kommer til å se på linkene dine hvis du bruker aktiv lenke. Hvertfall jeg bare hopper over innlegg med lenker som bare er kopiert rett inn. Det er da ikke så vanskelig og skrive [url ] og [/url ] vel?
Hvordan det er mulig? Kreativitet (noe jeg mangler totalt) og tolmodighet (noe jeg også mangler).

edit:

Glemte en ting, takk for siden.
Her kan man jo finne masse gode ideèr. Fint for oss som _ikke_ er kreative
Wikdahl
Hvordan det er mulig? Kreativitet (noe jeg mangler totalt) og tolmodighet (noe jeg også mangler). edit: Glemte en ting, takk for siden. Her kan man jo finne masse gode ideèr. Fint for oss som _ikke_ er kreative :)


Ja mangler du kreativitet og tolmodighet, ja da er kanskje ikke akvarium hobbyen for deg.
Tar lang tid før et karr er "grodd"til-jo større karr jo lengre tid.
Hei mann, alt er relativt. Sammenlignet med DISSE karene er jeg ikke kreativ.
Med tolmodighet mente jeg at det er kjedelig at de tre T'er (TTT) kommer inn i bildet.
Wow! Det treet som var på siste linken, DEN vil jeg ha!
Tålmodighet? Hva er det`a? Fantasi? For noen rare ord dere bruker
Har lyst til å prøve meg på ent sånt tre. Må bare finne en rot som ligner en trestamme, planten han har brukt er jo en Vesicularia dubyana
Synes egentlig ikke de var så fine jeg. Har sett dem før, og det er tydelig at de bruker mye tid og krefter på å få dem sånn, men det ser jo ikke spesielt naturlig ut da. Jeg synes det er finere hvis det ikke ser ut som man har prøvd så hardt å få det fint, men at det bare er 'naturlig' fint, hvis dere skjønner hva jeg mener. At det faktisk ser ut som noe man kunne finne i naturen, litt forvokst og vilt på en måte.
Mvjnz
Synes egentlig ikke de var så fine jeg. Har sett dem før, og det er tydelig at de bruker mye tid og krefter på å få dem sånn, men det ser jo ikke spesielt naturlig ut da. Jeg synes det er finere hvis det ikke ser ut som man har prøvd så hardt å få det fint, men at det bare er 'naturlig' fint, hvis dere skjønner hva jeg mener. At det faktisk ser ut som noe man kunne finne i naturen, litt forvokst og vilt på en måte.


Da er kanskje disse akvariene mer for deg?
Jikte godt det der bonsai treet. Du kan klippe det slik du vil. Men det karet likna litt en vei som går ned mot stranda gjennom en skog.
Det som slo meg da jeg så på karene i de første linkene var at nå trenger ikke filmselskapene reise i jungelen for å filme natur. Det så jo ut som bildene var tatt rett fra King Kong, Lost, Indiana-Jones eller lignende film. Utrolig flott.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap