Redmoor røtter :d

Vis jeg bestiller 3 kg rot på aquamanias er det mye eller lite?
Og kan man få en hel rot?
Jeg bestilte enten 3 eller 4 kilo og fikk 3 røtter

Redmoor veier ganske lite sammenliknet med andre røtter, derfor skal det ikke mange kiloene til.

Kan jo hende det er mulig å legge med en kommentar om hvor stort kar rota skal i eller noe, så han plukker en som hvert fall passer med tanke på størrelse.

På profilen min, og under asia-karet ser du forresten bilder av alle tre røttene jeg fikk
En Redmoor-rot veier stort sett mellom en halv og en hel kilo, CIRKA. Det er jo stor forskjell på dem, størrelsen og alt, men da har du en pekepinn. Du vil sannsynligvis får et sted mellom 3 og 4-5 røtter, helt avhengig av størrelse.

De aller største redmoor-røttene jeg har hatt veide 1,2 kg. Men det var et par skikkelig digre.... så store at jeg enda ikke har funnet plass i noe kar til den ene Må sage den til litt tror jeg.

Minner meg om at det neste på innkjøpslista er 4 redmoor til så jeg har disse i alle karene i reolen. Nydelige røtter!
Åh! Forresten.. jeg var på dyregod på oslo city her om dagen, og de hadde de største redmoor røttene jeg har sett. Massive! Lurer på hvor stort kar en må ha for å få plass til slike monster. Noen av greinene var like tykke som underarmen min...!

(De hadde også c. reticulatus... *sukk*)
ElinH
Minner meg om at det neste på innkjøpslista er 4 redmoor til så jeg har disse i alle karene i reolen. Nydelige røtter! :D


Enig, de er nydelige! Jeg hadde egentlig tenkt å ha Redmoor-røtter i bare det ene av de to nye 160 literne mine, men jeg kjenner jeg er sterkt fristet til å ha det i begge...! De er så utrolig dekorative, og gir akvariet et litt vilt, men stilig preg
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap