Storby under vann

Er det noen som har hatt denne ideen før? å lage dette? New York for eksempel? Med frihetsgudinnen, svære skyskrapere osv, er det mulig å lage dette og evt. hvordan?

Tror det kunne blitt riktig stilig, vi er jo midt i denne klimakrisen og isen smelter osv osv osv. Tenker det kunne blitt litt sånn som den ene filmen, hehe.

Vil gjerne ha litt respons på denne ideen, er den teit? vil det gå? osv osv
Plussmedlem
Har hatt litt samme tanken i karet mitt med sølvhai, hadde vært stilig å sett de svømme rundt i "gatene"
Men vet ikke helt hvordan jeg skal lage de forskjellige tingene og hvilke materialer jeg kan bruke...
He he, så jeg er ikke alene.. Tror du man kan bruke isopor? lage noen skyskrapere.. Syns det er rart ingen har tenkt på å lage en liten kolleksjon av skyskrapere og sånne ting til akvarier før.
Se her

PÅ Qxl har de mye dekorasjoner. Men det er ikke en moderne verk, men gamle. Så då måtte det være å lage en by fra gamle dager.
Men isepor skal gå. Feste sugekopper på bunn.
Fisken Magnus
Men isepor skal gå. Feste sugekopper på bunn.


Ikke særlig holdbart med sugekopper ..men det ville vært artig å se isoporen sprette ut av karet til den som prøvde da - hehe

Det må festet med silikon til bunnen og helst også litt glass på siden.

[External Image]
He he, det var jo kjempe fint! Men nå er jo du litt kunstnerisk av deg tydeligvis, det hadde jo ikke jeg klart! Og da hadde jeg i hvertfall ikke klart et par skyskrapere. He he. Men vil silikon feste seg på isopor? Den som fester seg på glasset...
Jada silikon fester seg på isopor.
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap