Har noen prøvd denne?

Har noen prøvd denne?

Det jeg lurer på er om den lyser bra og ikke ser falsk ut.
Jeg lurer også på om noen har kjøpt denne.

Lurer veldig på å skaffe meg den.
Også lurer jeg jo på om den er verdt å kjøpe og om den er på norsk.
Plussmedlem
Akvarie DVD'en er norsk.
Vel... isåfall lurer jeg på om den er verdt å kjøpe!

Er de akvariene de setter opp fine?
Er fakta og informasjon bra?
de selger jo sånne DVDer på clas olson...
GK
de selger jo sånne DVDer på clas olson...


Vet du hvor mye de koster der?
50 kr stykket på DVDen er det filmer av 3 forskjellige kar... et malawikar med delfinciklider, et kar med en stim på med noen sitrontetraer(tror jeg) og et stort selskapskar med scalarer, neontetraer, praktbotiaer, osv...
Merkelig at den bare koster 50 kr.

Her koster den 249 kr.
er jo ikke sikkert det er di samme da?
nei det er ikke de samme...
GK
50 kr stykket;) på DVDen er det filmer av 3 forskjellige kar... et malawikar med delfinciklider, et kar med en stim på med noen sitrontetraer(tror jeg) og et stort selskapskar med scalarer, neontetraer, praktbotiaer, osv...

Akvarie DVD'en er informasjons-film om akvarium, det er ikke sånn skjermsparer som det høres ut som du mener finnes på Clas Ohlson?
liksom hvor de for eksempel forklarer hvordan man setter opp akvarier og innreder det og sånn?
hei jeg har en sån vulkan med luftbobler åg røt lys i
mr22
hei jeg har en sån vulkan med luftbobler åg røt lys i


Å! Kan du legge inn et bilde av den?
ja skal fikse de men nå er den blå for den butikken jeg sjøpte den i gik konkurs men skal lege ut bilde senere oki
her er et par bilder eneste ulempen heg syns da er at den bråker lit
Åja... jaja. Takk for hjelpen! Det var nyttig!
Gammelt innlegg,men Akvarie dvden er absolutt og anbefale,synes nå jeg.Har den samme som på bildet og jeg kjpte den for 50.Kr + porto her:
Den selges nå som rest lager salg og som en nybegynner så synes jeg absolutt den er verdt pengene og er og anbefale!(Spesielt siden den kostet 250.kr før!)
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap