Akvariumet mitt generelt på nytt :))

Noen som kan komme med sin mening om mitt akvarium sånn generelt ) har byttet ut papegøyefisken med noe små fisk nå... kan du ikke si litt om innredningen og kombinasjon av fisk

Roy
Glemte linken
Her kan du se litt på andres oppsett og kanskje finne ut hva du liker.
Har selv forkjærlighet for sør amerikansk biotop og små fisker i store akvarier, innbiller meg at de vil vise mer naturlig atferd enn feks store fisk i små kar.
Roy Vid
kan du ikke si litt om innredningen og kombinasjon av fisk


Vil bare nevne for deg at plantene du har valgt, ikke er akvarieplanter. Det er vanlige potteplanter for stua, og dessverre selges det ofte noen slike i mange zoobutikker. De har kort holdbarhet under vann, i løpet av kort tid vil de råtne og miste bladene.

En fin test for å se om en plante er undervannsplante eller ei, er å løfte den over vann. Faller bladene ned og ikke orker å holde seg oppe, er det nok en undervannsplante. Blir de stående stivt rett opp, er det kanskje en potteplante.
Enig med Mona (eller kan det være vallisneria du har, jeg er i tvil). Uansett, hva med noen vallisneria og en lotus...
Sv: svar
såpass ja kjipt ass... nå som det hadde blitt så fint da
Mhm.. Har gått på den samme smellen selv. Hvis det er noen trøst så var innredningen din innmari fin akkurat nå Syntes egentlig papegyefisk er kule også, selv som det er et misofster av en annen verden.. :p
Sv: svar
Halla kul du var da ) ja, ikke sant det er fint nå... jod, papegøye fisken er fin og kul den... litt "sinna" fisk da ) men kule og fine er de

Roy
Tilfeldig bekjentskap
© Jon Olav
Reklame for plussmedlemskap