- Hjem
- Forum
- Design / Aquascaping
- Mørk sand
Mørk sand
Postet 29.01.09 kl 11:38
Postet 29.01.09 kl 15:52
Postet 29.01.09 kl 16:04
Postet 29.01.09 kl 16:07
Dyrebutikker
dyrebutikkene her har nesten bare grus. Viss en f.eks henter sand fra en elv eller fra stranden, hvordan burde jeg rengjøre denne? holder det å bare skylle den veldig godt, eller må man koke den?
Postet 29.01.09 kl 16:43
Postet 29.01.09 kl 17:03
Heisann
er ikke den beste experten på fisker men mamma har en collega fra firmae sitt som kan extremt mye mamma har jobbet med han i snart 25 år og er derfor gode venner når du gikk ut av rescon startet hun et eget firma elmico hvis noen er interesserte................
men tilbake til spørsmålet
den burde kokes har spurt det spørsmålet selv og han sier att de MÅÅ kokes husk dette for er det gift stoffer der kan mange av fiskene dine dø jeg er heldig som har han for han gir alt av stener til meg gratis for han plukker og finner ut om de går i akvarium og koker renser og gjør alt klart
med vennelig hilsen fra sigurd michelson
men tilbake til spørsmålet
den burde kokes har spurt det spørsmålet selv og han sier att de MÅÅ kokes husk dette for er det gift stoffer der kan mange av fiskene dine dø jeg er heldig som har han for han gir alt av stener til meg gratis for han plukker og finner ut om de går i akvarium og koker renser og gjør alt klart
med vennelig hilsen fra sigurd michelson
Postet 29.01.09 kl 17:44
Postet 29.01.09 kl 20:41