Mitt 325liter akvarie

Startet igjen med akvarie for eit par uker sia da eg kjøpte eit brukt akvastabil 325liters akvarie.
Så idag fekk eg fat på noe planter så eg fekk inreda det litt og puttet i noe fisk.
vil nokk sikkert komme litt mer planter etterhvert, fks javamose på rota har eg tenkt på, det blir nokk bra

Fiskene som bor i karet idag er:
5 Corydoras metallpansermalle
3 SAE
2 Ancistrus
5 Guppy
4 Platy
2 Scalare
skal bli litt mer fisk etterhvert.

<embed src="http://www.youtube.com/v/P28ZdzUIvMU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>

glemte praktbotiane i fiskelista:p er 3 stk av dem.
Et veldig fint akvarie! Planter og alt sitter. Men du burde kanskje kjøpe en del fisk. Her anbefaler jeg spessielt stimfisk. Det vil passe inn her og gjøre det litt tropisk.

Lykke til.
takk, ja mer fisk kommer etterhvert.
har måtte plante plantene i cola bunner så eg fekk den dypere så dem ikke datt laus etter fiskene hadde vert og rota rundt dem..praktbotiene liker og spise og rive laus bare på gøy, men etter eg fekk dem i flaskebunner så virker dem ikke like intresert sia dem svømmer rundt nede på bunnen for det meste bumper dem bare in i flaskebunnen istedefor og komme rett til ein plantestilk og tenke hm ditta såg arti ut her må eg gjøre hærverk:p

Pent akvarie, men du har plass til maaasse planter der jeg synes planter er viktige i et akvarium, sammen med røtter og steiner.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap