Liker ikke mine maller mallehulen? :(

Har et nyoppstartet akvarie (2 mnd ca.) og har kjøpt en mallehule for de 3 mallene mine. Har hatt den der en stund, men de har ikke nærmet seg den engang?

Hva skjer? Liker de den ikke?

Skift gardiner og kjøp en stressless.

De har kanskje ikke oppdaget den? Prøv å flytt på den. Har de andre skjulesteder?
Har også et fjell de er inni innimellom..
Ikke vet jeg.
Nei, dei kan ikke fordra den.
hehe nei eg vet ikke, kansje dem har andre gjemmesteder som dem liker bedre? vilke mallehule er det du har da?
hvor store er mallene dine ?
Mallene mine er 12 cm, 5 cm og 8 cm ca.
Her er bilde av mallehulen..-------->
burde falle i smak den der, men dem har sikkert andre plasser og som dem godter seg litt i skyggen også utenom?
Så den der er kansje sån som blir tatt i bruk da dem skal finne ein plass og legge egg.
mine algetere er for det meste ute og suger alge pgr av dem er ikke voksne så er ikke så intresert i og ligge og late seg i ei hule hele dagen hehe
men når dem en gang skal legge egg vil eg tro dem begynner og flytte in i en hule men frem til da er dem litt over alt..
Hehe.. Den største malla mi ligger bare ved varmekolben hele dagen bak noen planter og suger på glasset, men jeg har kamerater som har maller som ligger inni der 24/7, dvs hele tiden!!!

De har også et lite "fjell" de liker seg inni ^^
De har en tendens til å finne seg favorittplasser, om de allerede har funnet seg en plass som de får ha i fred skal det mye til att de bytter.
Hehe, med en gang jeg kjøpte den ene malle satt han seg bak varmekolben på glasset, og der har han vært
åssen kjønn er det på mallene for hos meg er det bare hann mallene som ligger i huler. Prøv å flytt varmekolba. Jeg har ei hue som ligger i hule mens resten er forskjellige steder rundt i karet som bak varmekolba osv
Ser man forskjell på maller ? *rødme*
Kjøpt meg en ancistrus malle nå, stor, og den ligger der hele tiden, men det er da bare smak og behag!?
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2014
Reklame for plussmedlemskap