Store falske blomster :)

Var på konkurs salg i dag jeg Og der fant jeg noen plastik/silkeplanter som jeg nå har puttet oppi diskus tanken min Ser ut som det skal fårestille noen SVÆRE vannliljeblad eller noe.. men uansett det ble stilig altså Å fiskene ser ut til å like de og Nå har de store "paraplyer" de kan gjemme seg uder

Og det aller beste.. Kjempe eple sneglene spiser de ikke 25 kr stk. er ikke gale altså
Kan du ikke poste et bilde?
Nå er jeg sikkert gledesdreper, men det der hadde ikke jeg turt. Vet jo aldri om de kan være giftige. Har også lest om farger som løser seg opp og smitter over på inventar.
Vil ikke ødelegge gleden, men anbefaler at du følger med litt ekstra fremover, og ikke venter for lenge med vannbytte
Jeg må si meg enig med Shiramor. De blomster-greiene er nok ikke beregnet å ha i akvarium med levende fisk i.
Mulig jeg er litt "pysete" når det gjelder sånt, men jeg tenker alltid "bedre føre var enn etter snar"... Jeg putter ikke oppi noe fremmedlegemer i akvariene som ikke er ment for akvariebruk eller som jeg ikke kjenner virkningen av helt sikkert.

Siden du har diskus i akvariet, ville jeg vært ekstra forsiktig.
Tror ikke de er giftige. Da det er kjente produkter å Egentlig koster flesk. Uasett, fiskene liker de vertfall.
Hvorvidt de koster flesk eller ikke har lite å gjøre med om de tåler å være i et akvarie med levende fisk..

Skader ikke å følge med på vannet og fisken litt ekstra i alle tilfelle.
nei seff ikke, men jeg tror vertfall ikke det er farlige, Taken slo meg da jeg kjøpte de men tror ike de er det. Men jeg har fulgt med i hele dag jeg, ser ikke ut til at det har tatt noe skade så langt.

Legger no ut bilder jeg. men se vekk i fra bakgrunnen da den skal vekk
Det ser iallefall ut til at diskusene likte å oppholde seg under "paraplyene" de fake-plantene skapte, ja
ja og de koser seg fortsatt men jeg fulger fortsatt med på opførsell og vann. tilelle tillfelle. kan aldri være for forsiktig. men enda elsker de bladene sine
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap