Tips til sider med bilder?

Noen som har noe tips til en side med bilder av oppsett og av di forskjellige måtene til di forskjellige fisken?
skulle hatt noen gode tip og råd..
Du trenger råd og tips... Hva lurer du på da?
Siggi
di forskjellige måtene til di forskjellige fisken?

Det er noen tusen forskjellige fisk tilgjengelig i akvariehandelen... Jeg tror du må være noe mer spesifikk.
For å si det på en annen måte... Jeg lurer på om det finnes en side som man kan finne fks bilder av hvordan det ser ut der palettciklider sebra ciklider osv osv diverse levendefødere osv holder til i det fri. Jeg veit det er litt vagt spørsmål men må jo prøve å fomulere meg på ett vis..
hadde jo vært morro å fått det ca sånn det ser ut der dem holder til selv om det sikkert skal mye til..
Også lurer jeg litt på hvem nytte lavastein egentlig har i ett akvarium for uten å pynte opp og om dette har noe i ett ciklidekar eventuellt ett kar med sverddragere eller Xenotoca eiseni å gjøre. Det er det jeg mener at jeg har jo ikke peil på hva som har noe i di forskellige karene å gjøre.
Lavastein hører etter min mening ikke hjemme i et akvarium.
Ingen av akvariefiskene vi holder har den skarpe, fæle lavastein i sitt naturlige habitat. Det er mange fisk som skader seg på lavastein, fordi den er så skarp og taggete.
Freshwater fish biotopes in mexico
Det er ikke så lenge det ble publisert en bok om akkuratt dette emnet da det er mangel på slik info generelt. I den finner du både bilder av Sebracichlide "biotop" (et sted hvor den er introdusert) og forskjellige sverrdrager biotoper, pluss litt om Goodeider.

Du finner info om den på www.freshwater-biotopes.org

Det finnes også en tråd om den her på akvaforum.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap