Ufo - dekorasjoner?

Hei!

Jeg og min kjære har nettopp kjøpt oss et bittelite 17l akvarium som vi har 3 svarte molly i.
Har dekortert dette lille akvariet litt, med noen planter og et fint maritimt innslag. Men. Vi er svorne x-files tilhengere, og har nettopp sett gjennom alle sesongene igjen, og der, i en episode fikk vi se et lite glimt av Mulders akvarium. Han hadde en fantastisk morsom liten dekorasjon; en UFO som beveget seg opp og ned! Den var utrolig morsom, og har nå lett på det store internettet etter noe i likhet. Ikke nødvendigvis noe som beveger seg, men en liten ufo i akvariet hadde vært fantastisk moro! Mitt spørsmål er da om noen har noen tips til en butikk som kan ha noe slikt? Enten på nettet eller i Oslo. Har tittet på en del butikker på nettet som andre her inne har blitt anbefalt, men har ikke funnet annet enn maritime innslag, og det er jo nok av der ute
Anyone?
Har ikke sett noe sånt.
Men det finnes jo veldig mye dekorasjoner til akvarium i zoo butikkene.
Siden akvariet er så veldig lite, er det kanskje best å ikke fylle den lille plassen fiskene har med plastdingser og sånn?
Dersom dere er ihuga UFO- og X-files entusiaster, hva med å finne et kult bilde på internett istedet, printe det ut på fotopapir i A4 størrelse og så bruke det som utvendig bakgrunn bak akvariet? Da kan dere få en hel sverm av ufo'er å se på mens dere studerer fiskene som "svømmer i stim med ufoer"

Da sparer du plass i det lille akvariet, men får likevel ufo-preget du hadde lyst på. Win-win situasjon!
Jeg er også fan av x-files, så jeg måtte bare se innom denne tråden!

Jeg er nybegynner, men er ikke 17 liter veldig lite for 3 black molly?
få dere større kar.............
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap