Mitt nye oppsett! tilbakemeldinger ønskes!

Etter en realtivt lang pause fra akvarium verden, tenkte jeg at det var på tide og begynne på nytt igjen, og bestemte meg da for å prøve seg på noe nytt, og satset på Sør-amerikansk selskapsakvarium.

Jeg vet at underveis snek det seg noen "ikke sør-amerikanere" oppi, men det har heldigvis fungert så langt.

Jeg kunne gjerne tenkt meg tilbakemeldinger om oppsettet mitt, hva jeg kan gjøre bedre.

Om noen kunne være så snill og si navnet på plantene jeg har oppi, siden jeg ikkje har fått så mye informasjon som mulig med disse

Takker for alle svar!=)

Bilder:

Så skikkelig pent og ryddig ut det der.

-Tim
Ja, det var veldig fint og ryddig, noe slik jeg hadde tenkt meg til ett av mine akvarier. med mye planter. har ikkje kommet så langt endå.
Kjempeflott akvarium altså!
Ang planter, jeg klarer ikke helt å se hva du har der, men den store typen til høyre ser iallfall ut som sverdplante, og den har du flere av ser det ut til. Og den lange bak til venstre, den som går helt opp til vannflata, ser ut som vasspest, men er ikke helt lett å se.
Forhåpentligvis får du kommentarer fra andre også ang hvilke planter det er.
Du har hvertfall et flott beplantet akvarie.
kjempefint karr
Hvor stort er det ? Ser du har Hueatagjedder der.

Mvh Per
Sirra
Ang planter, jeg klarer ikke helt å se hva du har der, men den store typen til høyre ser iallfall ut som sverdplante, og den har du flere av ser det ut til. Og den lange bak til venstre, den som går helt opp til vannflata, ser ut som vasspest, men er ikke helt lett å se. Forhåpentligvis får du kommentarer fra andre også ang hvilke planter det er. Du har hvertfall et flott beplantet akvarie. :-)

Tusen takk for alle flotte svar!=) ja, jeg mente selv det var vasspest, så får håpe noen flere kommenterer bildene også =D

Hueatagjedder stemmer ja, dette er nok bare ett 240 liter, men disse gjeddene er på omplassering for øyeblikket, mens de venter spent på sitt nye superhjem ^^

Se Gjerne innpå profilen min også! der er d flere bilder^^ tusen takk for alle hyggelige svar!=)
Var et pent oppsett det karret der, fordi om jeg synes sør amerikansk oppsett skal ha mere røtter og mindre planter.
Men det finne med denne hobbyen er at vi alle gjør saker og ting litt forkjellig, kjedelig viss alle skulle hatt det likt.

Så du har et pent oppsett som virket ryddig og veldig frodig.
Hei Speedeey!

Dette var meget pent, meget behagelig å hvile øynene på. Dyktig er du.

Har selv noen Regnbueciklide Herotilapia multispinosa (som jeg mener jeg ser et par av hos deg også) - og kan nesten ikke ha planter i deres kar - de river dem opp - og liker selv å innrede sitt hjem.
Men du og dine Regnbueciklider har kanskje mer likens smak enn jeg om mine fisker har.

mvh
Ken Myrseth
Var et pent oppsett det karret der, fordi om jeg synes sør amerikansk oppsett skal ha mere røtter og mindre planter. Men det finne med denne hobbyen er at vi alle gjør saker og ting litt forkjellig, kjedelig viss alle skulle hatt det likt. Så du har et pent oppsett som virket ryddig og veldig frodig:).

Takker så mye for tilbakemeldingene, skal for så vidt si meg enig i det du sier, ett akvarium med masse røtter kan også bli utrolig fasinerende og stilig, men da mener jeg også at belysningen må deretter, litt dyster stemning over det hele, om du skjønner hva jeg mener? Tok meg en liten titt innpå profilen din, og må si at karet ditt var utrolig fint! og masse flotte discus!

Har selv vurdert discus, men det får jeg ta når den tid kommer, Har også drevet på med malawi, derfor tenkte jeg at no, no skal jeg ha meg ett flott plante selskapskar, man kan si at det er litt forskjell fra stein akvarium! =)

Mvh AndersØ
Lillian Ulriksen
Hei Speedeey! Dette var meget pent, meget behagelig å hvile øynene på. Dyktig er du. Har selv noen Regnbueciklide Herotilapia multispinosa (som jeg mener jeg ser et par av hos deg også) - og kan nesten ikke ha planter i deres kar - de river dem opp - og liker selv å innrede sitt hjem. :-) Men du og dine Regnbueciklider har kanskje mer likens smak enn jeg om mine fisker har. :-) :-) mvh

Tusen takk lillian! =) Ja, da har du faktisk sett rett!=) men jeg har enda ikke hatt noe problem med Mine regnbue, d virker faktisk som at de elsker plantene!:P liker svømme inni de og bare slappe av!=)

hehe, ikke umulig at vi deler samme smak der nei, og det er jo en fordel:P

Mvh AndersØ
Lekkert akvarium!

Ikke slik som, mitt (ditt er ryddig...)
bernie
Lekkert akvarium! Ikke slik som, mitt (ditt er ryddig...)

Tusen takk for det!=) er bare og sette igang. så får du d nok til =)

Igenting jeg burde forandret på?
Tilfeldig bekjentskap
© KSN
Reklame for plussmedlemskap