En litt anderledes aquascaping

Inaktiv bruker
hei nå har jeg tengt å sete opp et planteakvarium som skal ha Coop x-tra kattesand til bundstrupstrat men jeg komer ikke i gang før til mandag
men jeg skal ha noen stengelplanter å lit forsjelige planter men jeg komer snart med ei planteliste over planter som jeg helst vil ha oppi det av fisk jeg skal ha så blir det nok guppy platy og moly og kansje sverddradere
det er et 54 løiters akvarium det er snak om :nikke: bilder komer i mora av det
Inaktiv bruker
ja nå komer det to bilder av karet

bilde numer en er av vordan akvariumet så ut før jeg gjore det reint :P

[External Image]

bildet numer to er av vordan det ser ut nå og nå er det bare "Coop's X-tra Kattesand som ikke er her og det kommer i mrgen etter skoletide

[External Image]
Inaktiv bruker
nå er sanden kommet

ja det er sanske skitent i vannet nå men det blir nok sugd opp av filteret etter vert

[External Image]
Inaktiv bruker
ja jeg har vist ikke oppdatert dene tråden på ei stund

sån ser det ut nå

[External Image]
Det ble fint, er det kattesand?:P
Inaktiv bruker
ja det er kattesand
jeg trodde virkelig ikke det skulle gå med kattesand, altså! gjør det noe med ph'n?
HET
jeg trodde virkelig ikke det skulle gå med kattesand, altså! gjør det noe med ph'n?


Det går ikke med hvilken som helst kattesand da. Det er stoffer man skal unngå, samt den må være klumpfri for at ikke alt skal bli en stor kompakt klump

Regner med at David G har brukt coop x-tra sin. Det var en tråd om den sanda for litt siden her på forumet. Den består kun av brent blåleire, og er klumpfri.
Maretard
[QUOTE=HET]jeg trodde virkelig ikke det skulle gå med kattesand, altså! gjør det noe med ph'n?

Regner med at David G har brukt coop x-tra sin. Det var en tråd om den sanda for litt siden her på forumet. Den består kun av brent blåleire, og er klumpfri.

Stemmer det.
Mye billigere en all den plante substraten vi kjøper gjennom nettbutikkene.

Vurderer å prøve det ved neste korsvei.
Har du sand oppå? Eller bare kattesanden?
Inaktiv bruker
jag har bare kattesanden oppi det
Inaktiv bruker
forandring i planene nå skal dete akvariumet bli et artsakvarium for keisertetra

sån ser akvariumet ut nå

[External Image]

her er kesertetraene som bor i karet

[External Image]

[External Image]
Inaktiv bruker
ja den er kjempefin
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap