Bakgrunn til en 21-liter

Jeg har et lite reke- og snegleakvarium som jeg vil lage bakgrunn til. Akkurat nå er det bare tapet bak, og det ser jo ikke spesielt fint ut... Men jeg er usikker på farge? Svart var det første jeg tenkte på, men da kommer ikke røttene så godt fram. Kanskje hvit? Eller lys blå? Hva synes dere?

Bilde 1: Sånn det ser ut nå.

Bilde 2: Prøvde med en mørk treplanke bak bare for å se hvordan det ble. Som dere ser forsvinner røttene litt...
Hvis du ønsker at røttene virkelig skal komme frem, så kunne du jo prøvd lyseblå ja. Det kan du teste ved å se om du finner noe lyseblått, og legge det bak. Finner du ikke, så kan du jo printe ut et lyseblått ark på datamaskinen. Da får du jo -akkurat- den fargen du ønsker. Men dette drar endel blekk, og det blir stygt og tydelig på arket om det er lite blekk igjen.

Jeg ville personlig hatt det svart. Røttene "forsvinner", men det med farger inni karet blomstrer opp. Plante, snegle, osv.. Men, smak og behag.
Post bilde når du har funnet ut hva det blir til da!
Ulempen er at jeg har ikke printer. :P Jeg tenkte mer på å kjøpe et slags ark i en hobbybutikk, sånn man tegner eller maler på. Jeg kan jo gå innom og kikke på hvilke farger de har der, og prøve meg litt fram.
Hørtes ut som en god idé .. Kan ikke tenke meg til de skal ha så mye pr. ark, så da kan du jo bare ta med deg litt av hvert, bare for å teste
Se tante Astrids tråd om 60-liters Afrika. Der finner du sikkert noe som gir deg noen gode ideer.

Jeg har lest Afrikatråden til Astrid. Hun er veldig flink. Jeg får prøve litt forskjellige ting og se hva som blir finest.
Hva me noe alla denne. eller blir det litt kitchy..
Den var faktisk ganske kul, men ville ikke hatt den selv... hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap