Skudd i mørket

Kjøpte brukt akvarium med tilhørende fisk, så jeg måtte være rask med aquascapingen etter som fiskene var midlertidig i transportposer. Veldig fornøyd med btn bakgrunnen, og veldig fornøyd med roten jeg har fått tak i. Sajicaene mine har nå gravd frem og rundt de fleste steinene, så det ligger snart mer sand foran enn bak i akvariet. Men god underholdning, så de får bare holde på. Spørs om det dukker opp noe yngel ettersom den ene hua omsider har blitt fornøyd med en av hulene han har gravd ut.

Forslag til enkle grep for å gjøre noe mer ut av designet på akvariet?
du kan jo alltids gå ut i naturen og se om du finner steiner som du synes passer fint i akvariet ditt, også kan du jo hvis du ønsket det kjøpe mer planter.
En stor, enorm og fin sverdplante bak til høyre, eller en som kommer til å bli stor og fin! Eventuelt noe Vallisneria til høyre, litt avhengig av hvilken vei og hvordan strømmen din går.

Jeg ser for meg en redmoor rot, kanskje kledd med Javamose, jeg! Enig med innlegget over. Rullestein kan være ganske fint også.
Oppdatering etter at jeg har fått litt nye saker inn i akvariet. Sverdplanter, som begynner å vokse seg til. redmoore rot som akkurat har sunket. + litt andre småting.
Det eneste som mangler, blir å få kledd redmoore roten i litt javamose. Stengelplantene mine vokser utrolig fort, så jeg skal nok fjerne di som står på midten om ikke så lenge. Det eneste jeg fortsatt synes jeg mangler er kanskje en slags lav plante foran på høyre side. Noen som vet om noen slag som ikke blir så mange cm høye, men gjerne tar mer plass i bredden?

Eller andre som har kommentarer/tips?
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap