Leter du etter skjell til ditt Tanganyika akvarium?

Ser du etter pene og dekorative skjell som samtidig gjør nytte som hus for dine sneglehuslekere i Tanganyika karet? Da har jeg en nettside jeg gjerne vil tipse om!

En dag ramlet jeg over nettbutikken BeachComber i Bridlington, England. Her er det bare å fråtse i nydelige skjell! Jeg samler litt på skjell, med tanke på at jeg kanskje setter opp et Tanganyika-kar en dag, men også fordi det rett og slett bare finnes så utrolig mange nydelige skjell, og de er dekorative å se på.

Jeg fikk min første sending fra BeachComber i dag og jeg ble helt betatt! Det ene vakre skjellet etter det andre, og jeg satt bare med dem i hendene og studerte dem lenge, et etter et. Disse skjellene hadde vært fantastiske å ha i et Tanganyika-kar. Ikke bare gjør de nytte, de er vakre å se på også.

Jeg vet iallefall at jeg kommer til å kjøpe flere skjell derfra! Jeg valgte skjell fra Medium str avdelingen, og selv om de alle er fine på sitt vis, var både
"Turbo Natural" (grønnspettede) og "Troca Strawberry" trolig favoritter
Skjellene er 100% naturlige og ikke kunstig farget eller noe.
Jøss for noen flotte skjell. Kan ikke annet enn å bli minnet på at vi lever på en utrolig planet. Så mye fint i naturen!
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap