Tilbakemelding på nytt oppsett?

Inaktiv bruker
Noen her som vil si noe om akvariet som jeg har forandret på?
Pent!
pent og ryddig akvarie!... en tilng jeg ville hatt var en litt stor og dominerene plante i bakgrunn . f.eks sverdplante eller stricta
Inaktiv bruker
hehe, ja jeg hadde det inntil en dag jeg skulle bytte vann og glemte at ejg hadde satt plantene bare i ei bøtte uten vann. for som alltid tenker man jo at rensing avakvariet ikke tar så lang tid. men nei. den holdt på å daue, var bare 4 ordentlige blader igjen. men nå så er det den som står i midte nav bildet ca. nå har den fått ca 20 nye blader på 3 uker
fluefiskern
Noen her som vil si noe om akvariet som jeg har forandret på?


Jeg ser at du har plantet mange stilkplanter helt foran i akvariet, sikkert fordi de er små akkurat - men de vil ikke forbli små Det kan se litt mere oversiktlig ut om du samler dem litt mer mot en av sidene, eller trekker dem bakover. Da blir innsyn i akvariet fra frontglasset mere fritt.

Hvis det er de stilkplantene jeg tror det er (Hygrophila) så vil de nå helt opp til overflaten og vel så det, etterhvert som de har vokst til.
Inaktiv bruker
Ja jeg er helt klar over det Mona o, jeg har de der mest for og se hvordan de skyter på nytt og prøver og etablere gode nye stammer. disse kommer til og erstatte de som står i høyre hjørne etter hvert.
syntes det var veldig ryddig og pent godt å se på
syntes det var veldig ryddig og pent godt å se på
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap