Skal gå i innkjøp av akvariums pynt til mitt nye akvarium.

Hvor er det best å kjøpe akvariums pynt? Er på utkikk etter ting som har med egyptiske urner, Gresk Ruiner og Egyptisk dekorasjoner. Men sjennerelt hvis noen som har tips om nettsteder som er å anbefale så gjærne kom med tips.!
Hvorfor legge kunstige plastdingser og annet juggel i akvariet, når det finnes så mange naturlige og vakre trerøtter? Et naturlig akvarium er etter min mening det flotteste som finnes.

Vel, vel, hver sin smak

Du finner diverse plast-pynteting her hos Aquamanias. Hodeskaller og alt!
Jeg er nok ikke helt uenig i det Mona skriver, men sjekk også QXL for slikt.
det beste er vel naturlige ting som hører til i et naturlig miljø, som røtter stein ol.
men man kan få et ganske fint utrykk om man er flink og kombinerer med feks en krukke og planter evt moser..

men velger selv bare røtter å stein
Om du velger å ha en krukke med hull i, så tror jeg fiskene dine er like glade som om det var en annen hule med hull i. At andre synes det er stygt skal du ikke bry deg med, om du liker en look, å så lenge fiskene er glade å fornøyde, så skal du bare kjøre på =)

tips! Søk på britiske eller tyske(om du behersker språket) nettsider, ofte er de ganske mye rimeligere en norske/nordiske =)
MinIris
Om du velger å ha en krukke med hull i, så tror jeg fiskene dine er like glade som om det var en annen hule med hull i. At andre synes det er stygt skal du ikke bry deg med, om du liker en look, å så lenge fiskene er glade å fornøyde, så skal du bare kjøre på =) tips! Søk på britiske eller tyske(om du behersker språket) nettsider, ofte er de ganske mye rimeligere en norske/nordiske =)


Takk for tipse MinIris. Jeg har sansen for egyptiske krukker å sånne ting. Så jeg skal nok gå for det ja. Ska kjøre hardt på det. )
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap