- Hjem
- Forum
- Design / Aquascaping
- Nypynta 120 l lido kar - feedback ønskes
Nypynta 120 l lido kar - feedback ønskes
Da anser jeg meg som nesten ferdig. Litt usikker på hva jeg skal ha på venstre side. Synes den siden bør bygges litt mer opp i høyden. Noen forslag på f.eks. planter? Usikker på det gresset. Ble med fra det forrige oppsettet. Kanskje kaste det og sette ned en 2-3 Anubias i stedet. Om den kan defineres som aquascaping er jeg usikker på, men jeg synes det nå ble rett så fint. Kokte den rota i noen timer med 3 vannskift. Ingen avfarging på vannet, så det funka tydeligvis.
Postet 27.04.10 kl 19:54
Postet 27.04.10 kl 20:08
Postet 27.04.10 kl 20:19
Postet 27.04.10 kl 20:23
Postet 27.04.10 kl 20:27
Postet 27.04.10 kl 21:17
Ja da tok jeg rådet og fjernet de sump-plantene som bare vil råtne. Rart at ikke TAM sa fra om dette...
Legger ved et par nye bilder på hvordan det ser ut nå.
Litt morro...mens jeg tok bilder av karet kom plutselig en av mine glassreker fram bak en stein og viste stolt fra sin premie...en av mine blue velvet reker død i sine klyper. Frekt spankulerte den litt før den svømte inn i noen planter for å mumse i seg reka mi. Jaja...jeg har ikke sett den på en stund, så usikker på om døden var naturlig eller om glassreka plutselig har blitt en jeger. Den glassreka kommer ihvertfall til å bruke hele natta på å spise opp måltidet sitt.
Legger ved et par nye bilder på hvordan det ser ut nå.
Litt morro...mens jeg tok bilder av karet kom plutselig en av mine glassreker fram bak en stein og viste stolt fra sin premie...en av mine blue velvet reker død i sine klyper. Frekt spankulerte den litt før den svømte inn i noen planter for å mumse i seg reka mi. Jaja...jeg har ikke sett den på en stund, så usikker på om døden var naturlig eller om glassreka plutselig har blitt en jeger. Den glassreka kommer ihvertfall til å bruke hele natta på å spise opp måltidet sitt.
Postet 29.04.10 kl 00:19
Der ble det straks bedre ja Personlig synes jeg høyresiden er lekker, mens venstresiden ser litt, tja, uferdig ut? Er forsåvidt enig med HvemErJeg? ang. plen. Hvis du har litt flere planter bak, i midten (på en måte "drar ut" høyresiden litt) og får en plen eller noen lavtvoksende planter på venstresiden? Synes oppsettet er fint, men kunne gjerne sett litt mer av rota også Men, det er bare mine meninger og forslag!
Postet 29.04.10 kl 03:43
Postet 29.04.10 kl 11:42
Postet 29.04.10 kl 11:57
Postet 29.04.10 kl 21:19