Hmmm trenger forslag her

jeg tenkte på en ting har et håndkle som er sommerfylt og la det bak akvarie bare for og se og jeg likte de fargene men vett ikke om det blir for crazy...
tente og male på ark og henge de bak og ikke ta med delfinen og bare ha de likksom plantene.
jeg vett at jeg har litt for fargerik grus men skal gå over til biltema sand i dag:P
dette er da bilde av hånkle jeg tenker kun fargene
Jeg synes det ble litt kult, men da uten delfinen.

Selv var jeg inne på å bruke et stort verdenskart, med den aktuelle verdensdelen jeg skulle ha fisker fra, bak mitt akvarie. Jeg droppet det til fordel for en mer naturlig look, men synes fremdeles idéen er god.

Dersom du ønsker en lettlaget og mer naturlig bakgrunn, så kan finnes det fine eksempler her inne på bakgrunner laget av sammenkrøllet gråpapir.
Synes det ble litt morsomt med delfinen når du allikvel går for en litt "kitchy" look, med slottet oppi. Hva me å bruke en poster istedet for håndkle??
vidar1980
Synes det ble litt morsomt med delfinen når du allikvel går for en litt "kitchy" look, med slottet oppi. Hva me å bruke en poster istedet for håndkle??

planen er og tegne det over på ark o male det:P
ble svart bakgrunn? og sandbunn? ble litt grumsete men det legger seg vell men helte sanden oppi mens det var vann i pga bakteriene deres men tok fiskene ut i mellomtia mens jeg tok sanden i.
så da er grusen borte.
ja det ble sånn vett ikke jeg men blir mer planter etter hvert?
Hvorfor lage denne tråden når du har den andre gående med samme tema?
ssorry da jeg fant den ikke så fant jeg den igjen sorry da
Tilfeldig bekjentskap
© MalawiThomas
Reklame for plussmedlemskap