Noen som har/har sett dette før?

fant dette akvarie på youtube.com
var kanske kult men skam for en jobb å gjør reint...
her er akvarie
her er hvordan han gjør reint


[URL=octopusstudios.com][/URL]
Har sett bilder av dette, men lurte på om det kunne være photoshoppet, ikkem inst pga renholdsaspektet! kult!
Klippet ut bilde av denne typen i ei avis engang, artige saker..men virker nå kronglete å rengjøre syns jeg.
Hva koster et sånt akvarie og hvem selger de? Pris?

Vedlig frekt akvarie.
Plussmedlem
Tommy Tran
Hva koster et sånt akvarie og hvem selger de? Pris?

Octopus Studios.
4200 Euro + 250 Euro i frakt +++
Er det verdt det?
Syns ikke dette var så kult egentlig. :/

Foretrekker vanlige akvarium.
Likte det heller ikke Både akvarie og musikk stresset meg

Så synes jeg litt synd om fiskene jeg...finner de frem gjennom den labyrinten der da? *ler*

Nei, det er vel ikke naturlig for masse av disse fiskene å måtte svømme i labyrinter...foretrekker å gi dem en stor flate heller med kriker og kroker jeg

hea
Syns ikke dette var så kult egentlig. :/ Foretrekker vanlige akvarium.
helt enig i de vanlige akvariene ser man ihvertfall fisken bedre
så at de hadde scalarer oppi der. så nesten ut til at de svømte skrått igjennom de rørene.
håper de flytter dem over til ett annet kar.
Ganske stilig design på det synes eg, men hvordan er det med filtrering i dette. Så ingen bevegelse i vannskorpen i noen av "bollene". Hvordan fiskene har det er vel et annet spørsmål
Hadde vært litt kult om det var rundt 100 ganger så stort, i et kjøpesenter f.eks.

Har sett det der karet før, og synes enda det er grusomt.

I et slikt akvarie kan jeg tenke meg til det blir "dødsoner", med omtrent null vannstrøm.

Og den prisen loomis fant var jo skyhøy! :P
Her er det bare de øverste bollene som har vannskorpe, de nederste bollene er jo helt fulle, noe som gjør at dette ihvertfall ikke egner seg til labyrinter som vil opp til overflaten, på lik linje med fluval edge.

Men ser for meg at dette kunne vært kult med masse reker i. Men altfor dyrt!!
Flere alternativer og ennå fler ideer til akvarier. Dette er dårlige løsninger!!
Tilfeldig bekjentskap
© Jørn Henning Flåten
Reklame for plussmedlemskap