Ønsker innspill på innredning:)

Hei . holder på og innrede 720Literen min , er ikke helt ferdig skal ha noen røtter men usikker på hvilke og muligens noen flere planter. Skal ha ciklider i karet og dette er første gang jeg skal ha så litt usikker på om jeg gjør det riktig, har lagt ved bilde av hvordan det ser ut til nå. Kom gjerne med forslag og innspill, ser dette greit ut, eller er jeg helt ute og kjører .... Det har rocky 4d bakgrunn
Syns dette ser veldig bra ut. Hva slags type ciklider skal du ha?
Synes det ser bra ut
Hvor kjøpte du bakgrunnen og til hvilken pris?
Bakgrunnen fikk jeg med akvariet vet ikke pris fikk det i gave til 30års dagen min
Er vist lite til hjelp men mener jeg har sett noe liknende på en av nettbutikkene som reklameres for her men er ikke helt sikker....
Stilig akvarium Det blir sikkert enda finere når du får flere ting og fisk i det
Hei Linda

Dette blir bra. Ser ut som et typisk Malawi-kar. Hvis det er Malawi du skal ha, kanskje det hadde vært en idé og bygd opp en røys i midten av karet. til venstre for den store steinen, hvor fiskene både kan svømme forran og bak? Gir flere huler som er bra for en rekke av Malawi-ciklidene. Usikker på om røtter er tingen her.
Tilfeldig bekjentskap
© RunarH
Reklame for plussmedlemskap