Trenger forslag/hjelp til innredning av et 720 tropheus akvarie

Hei jeg er en gutt på 16 har 23 tropheus black cherryspot unger i en 200 liter. Jeg har vært så heldig og fått fak i et 720 liter akvarie til1500 kr med pumpe. jeg mangler lys og varme kolbe, men jeg jobber i en akvariebutikk så det får jeg billig inn
Men jeg luter veldig på hvordan jeg skal innrede dette nye akvariet trenger navn og forslag på grus, steiner bakrund? det følger med et sånt plastik bakrund som er er bilde av en klippevegg. men jeg har tittet litt på prisene av de store back to nature bakgrundene og det blir litt for dyrt for meg og min økonomi :P Har gjærne lyst til at dette skal se fint ut for dette karret tar nesten hele rommet mitt.
også lurte jeg på om jeg kan ha en annen gruppe med tropheus i samme karret som fks sp red eller red cheek? eller blir det bare feil?

Kjempe hyggelig og jeg får utdypende og erlige svar!
Har desverre ingen erfaring med disse fiskene, men tror det vil bli fint med sand og en del stein. Kanskje store gressplanter som crinum eller vallisneria i bakre del. Bakgrunner kan være ganske dyrt ja, så kanskje du kan klistre svart kartong bak så lenge, til du får penger til noe annet?
Post spørsmålet ditt i denne tråden der vil du få bøtter av svar og mye mye godt lesestoff om tropheus fra de dyktigste i landet på denne fisken.

Lykke til
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap