Kunne tenkt meg tips til aquascaping

Hei. Jeg har et halvferdig akvarie som jeg driver å "scaper" nå for tiden. Kunne tenkt meg forslag og tips til hva og hvordan jeg skal bygge resten. Dette akvariet ligger på min profil tror jeg... Du finner det uansett med å søke på 128 liters akvarier.

Akvariet skal være til reker, maller og muligens krabber. Akkurat nå er det bare noen reker og to maller der. Planter er det egentlig lite av nå, dyrebutikkene har ikke så mye planter i bra stand for tiden. Skal iallefall ha en til av den røde og grønne planten og en slags "gressplen" som bunnlag.

Kunne tenkt meg tips fra mer erfarne aquascapere siden dette er første gang jeg prøver på dette.
Hei
det er smak og behag..........du er godt i gang, mener jeg
tips. bruk biltema superlim gel til planter på steiner eller røtter , vil sitte som f.. etter
du tar vann på............... ikke si det til noen.
se etter planter og mose på ebay , når det blir sommer...pga av temp
røtter, kjøp trollkvist på plantasjen. topp til små akva
bruk store fliser som bakgrunn , lim planter på...........så i vann
kan lime planter eller mose på trollkvist.....
det er noen tips , legger inn en film av mitt plante akva med altum orinoco
<embed src="http://www.youtube.com/v/6RL9THlIysg?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390">
Her kan man drømme seg bort...........
her er det noe å se på...............................................
<embed src="http://www.youtube.com/v/EKQzw2Y2Rq4?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390">
Har tenkt litt på å lage et Bonsai tre som kan stå midt på "bakken" og med en gressplen på hele bunnen, gjerne av den typen mose som bare breier seg utover underlaget (husker ikke navn).

Er det noen som vet noe om preparering og klargjøring av en sånn rot som man lager trær av? Må de stå i vann i årevis for ikke å farge akvarievannet helt brunt?
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap