Strand-farget sand?

Hei, jeg søkte på biltema sand i forumet, men fikk ikke helt svar på det jeg lurte på. Jeg skal bytte sand og ville så gjerne ha sånn beige-farget sand, som på en strand nesten. jeg har pansermaller så den må ikke være skarp. :') jeg fant noen linker til sanden biltema selger, men denne så veldig grå ut?
finnes den i flere "farger"eller ser den bare grå ut i pakken?

http://www.biltema.no/Verktoy/Trykkluft/Ovrig/Sand/

er det den grovkornete jeg skal velge om plantene vil trives, og for at den ikke skal virvle sånn rundt.noen som har et nærbilde av denne i selve akvariet? :'D
Biltemasanden er lys beige. Den er ikke grå som på det bildet du lenker til.
Den ser bare grå ut i pakken.

Gå inn på profilen min på 240l akvariet, der ser du fargen på sanden godt.
Grapejuice
Hei, jeg søkte på biltema sand i forumet, men fikk ikke helt svar på det jeg lurte på. Jeg skal bytte sand og ville så gjerne ha sånn beige-farget sand, som på en strand nesten. jeg har pansermaller så den må ikke være skarp. :') jeg fant noen linker til sanden biltema selger, men denne så veldig grå ut? finnes den i flere "farger"eller ser den bare grå ut i pakken? [URLBLOCK1] er det den grovkornete jeg skal velge om plantene vil trives, og for at den ikke skal virvle sånn rundt.noen som har et nærbilde av denne i selve akvariet? :'D

Sand har forskjellig farge i forhold til om den er tørr eller våt. Om sanden i karet ditt virvles opp har du etter min erfaring for sterk strøm på pumpa di.
Nærbilde og avstandsbilde av Biltema sanda i karene mine.
[External Image][External Image]
takker for svar folkens, denne sanden så helt perfekt ut! :3 utrolig fin!
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap