Ditt akvarierom

driver enda å fikser i kjelleren min og får stadig nye ideer fra folks tråder her inne om hvordan jeg vil innrede kjelleren.
men savner litt oversiktsbilder fra akvarierom.
synes det er utrolig interesant og se hvordan andre har gjort det på sine rom og kjellere.
håper så mange som mulig legger inn bilder av sine rom her.

legger ved et bilde av mitt rom som er under oppbygging.
Åhh, misunner deg! Tro å hatt plass til det! Jeg som har så løst på et par fine 200 liters eller 300 liters. eller ihvertfall et stort og noen på alt mellom 60 og 100. men har absolutt ingen veggplass haha og noe mer en 100 liter tør jeg ikke, ser for meg at jeg går gjennom golvet med hele sulamitten og havner i første etasje. :'D
Kunne også tenkt meg et bittelite akvarie på soverommet, bare et sånnt liiite et i en krok.
Grapejuice
Kunne også tenkt meg et bittelite akvarie på soverommet, bare et sånnt liiite et i en krok.

Jeg har en 10-liter som skulel bli det, men det har vist seg å være mer eller mindre umulig å finne et filter som er stillegående nok til at samboen aksepterer det
Har 200 literen gående på soverommet med eheim utvendig pumpe og sirkulasjonspumpe, hører ikke så mye til dem etter at jeg blei vandt med lyden.
Det ser bra ut akvarierommet ditt. Synes godstolen er litt feil plassert.
det er bare den ene av 2 stoler der nede.
bruker den stolen der som "stige" når jeg får onkelunger på besøk som vil se på skilpadda.

bruker vanligvis ikke å stå der nei. hehe

kommer snart en oppdatering av rommet.
vil gjerne se flere bilder fra flere rom...
siande
Jeg har en 10-liter som skulel bli det, men det har vist seg å være mer eller mindre umulig å finne et filter som er stillegående nok til at samboen aksepterer det:(

oi, hvor fikk du tak i en 10 liter?

Skulle gjerne hatt bilder av et akvarie-rom altså, hehe. Men jeg har et lite rom med to akvarier, det ene er en liten 22 liter og det andre ehh rundt 67 liter? Kan ta bilder av det litt senere, har ikke så mye planter eller noe som helst i det ene karet, bare en syk fisk haha
mitt akvarierom som det er nå.
ferdig flislagt gulv.

og nyoppsatte akvarium.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap