Akvarie på gang. 1680l

Nå er akvarie snart på vei til stuen... Det blei

300x70x80cm 1680L Og Sump på ca. 500L+

Akvarie er helglass å er bestilt med Akvarie bor å hele paken..

Vurderer ennå litt hvilken fisk som Lander oppi Vill ha litt amazonas preg på det men er på rovfiskene jeg er intreset i... Noen forslag?
Har en red tail nå på 50cm+ men dette er får brutalt våknet mitt på natta da hvar han i gang med å spise Arowanane på 60cm+ så våknet till full krig men reddet arowanaen men var får sent etter 2 dager i re hab kare tok den kvelden.

Skal ta mer bilder av alt når jeg er i gang med oppseting og testing av akvarie Med vann..

Kom med noen forslag hehe har tenkt litt på Cichla ocellaris...
Du har jo flere maller og selvfølgelig Arrowanaene
Ja får se om det blir en Rtg kansje.
Oioi. Og jeg som driver å "krangler" med dama om å øke fra 25 liter til 50 liter.

Her ønsker vi flere bilder fremover ,)
Har du kjøpt akvariet hos Zoorud ?
Nei har ikke det.

Jo det øker jo fort Første akvarie 60L hadde dette i 2 år så e 240l, 540L ,720L og utalige små akvarier.
Bilder vil, i løpet av neste Uke må i innhandling av btn moduler og Lage et system på sump med top off av sump/akvarie
Hvor har du kjøpt det da ? Ser ut som bildet er tatt fra Zoorud's lager i Vestby skjønner du. Var der for ikke så lenge siden.
dyreneskonge... kaller han seg.. kim andre martinsen..
Kan nåkk stemme det står der..
OK da har jeg sett akvariet ditt. Det så utrolig fint ut. Skal bli morro og se når du får fyllt det opp.
Ja satser på det. Har du noen forslag til sirkulasjon i bunn? uten å bruke disse irriterende varme kablene. Ha 2-3 rokker hehe?
Bruk noen sirkulasjons pumper. Du kan og ha sandsniler i grusen/sanden.
Fra sump Har jeg justerbar pumpe på 8000-15000l i timen....
og 1-2 fx5 så sirkulasjon vil der bli nåk av skal jeg tru...

sneiler har jeg aldri hatt hehe. de pleier somregel bli spist fort

Men vi får se har hørt på pris på rtg arowana

Men men kansje jeg bygger det opp som et akvarie egentlikt skal Med plante liv og mangen fiske slag å sneiler... sjøl gående akvarie Mesten hehe
Nå er det i hus Var veldikt tungt 740kg... hehe

Sump 270x50x40 Såg vanvitikt bra ut...

Men sump var fullt med bare bio baller noen formening om dette?
akvarie 1680l sump cirka 400.. 2080L vann


Nå blir det Lang tid med aquascaping blir btn moduler trur jeg


Men en ting jeg lurer på ower flow boxen min har innsug på bunn og topp hvordan skal jeg gjøre dette med sand bunn... hoho
dæven så stas:p eg hadde nokk hatt Arowana osv i eit slikt kar..
Spennende. Dette må jeg følge med på
Trenger Litt hjelp hvilken retur pompe Må jeg gå får Viktikt at pompen er stillegående og justerbar... Noen forslag til pumpe og hvor stor flow jeg trenger 5000 - 10000L timen??

Takker for svar


Har handlet inn 3 arowana nå som kosser seg i 720L de er 8cm bruker en dag til å kome til andre siden av nye tanken.. Men dette er jo Nice bra sømme plass.. Blir også to Motoro på bestiling
Vise dere litt sumpen på 2,7m Hehe
Simen Sørnes
Vise dere litt sumpen på 2,7m Hehe

Oj, f... det var filterballer, det!

Skal du innkjøre akvariet med kunstige metoder, f.eks. salmiakk?
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap