Bakgrunn

Hei folkens.
Har noen spm om bakgrunn.
Har sett meg ut to stk bakgrunner som samsvarer med økonomien.
Hvilken ville dere valgt av disse to?
og .
Eller veit dere om noen andre billige bakgrunner som er å få kjøpt?

Ett spm til hvilket filtermedia passer best bak en bakgrunn?
Syns steinbakgrunnen var fin, men det kommer jo litt ann på smak og behag. Om du skal ha røtter i karet, så blir den rota i bakgrunnen seende veldig kunstig ut.

Selv liker jeg slimline bakgrunner. De silikoneres rett på bakveggen, veldig pene og bygger ut maks 2 cm. Har denne fargen i 3 av mine kar i dag. Det er mellom 1-2 år gamle nå, og har bare blitt penere med tiden.
Det blir nok malawi bakgrunnen eg går for.
Bakgrunn
jeg har den malawi,synes den er fin selv,og halve priset i forhold til back to nature,har hatt før også,men kjøp ett som passer,ikke gjør som meg,brukte mange blad på saga får og skjære så den passer.
Larsern har du bilder av den i karet?
Bakgrunn
har ikke det enda,holder på og rengjører det karet,skal ha i ny sand fra biltema,og div utstyr men det kommer,jeg har ett 150x60 malawi, de andre bakgrunner jeg har sett på koster jo 3000+ og det synes jeg er for mye
Det er eg enig med deg i.
Karet mitt er 100x50 så det skulle passe bra med den bakgrunnen.
Du får legge ut noen bilder når du har fått sand i karet.
det skal jeg gjøre,nesten så man skjemmes over karene sine her,alle andre har jo mye finere akvarier
Malawibakgrunnen er mye penere enn på bildet! Gled deg over det valget der.
Så den med egne øyne i dag... Men den med rota på virker IKKE kunstig synes jeg! Sett den også... Kan jo kjøpe små løse fjellhyller til denne også!
Men fra Jewel de da!

Lykke til! Følger med.

-Stein-
Da er bakgrunnen bestilt
den er mye mørkere enn på bildet,og det synes jeg er mye finere.med mørk og litt rødlig
ok venter i spenning den kommer vist i morgen
Bakgrunn
ja,den er fin,bygger ikke så mye utover heller,kun litt på bunnen,men det er ok
Kommer nok til og montere den litt fra bakveggen da eg skal ha filtermatter og pumpene bak.
Dette finner eg nok ut av når eg får den på plass

Men hvordan gjør dere det med utblåset fra pumpa?
Eg har to pumper som skal brukes (Eheim compact+ 1000)

Det beste hadde vert ei utvendig pumpe, men det får eg ta på sikt.
hm,skulle jeg ha hatt også,men har en fluval fx5 så fikk jeg ikke til, har også eheim 2180 proff3,,tror det kan borres hull med hullsag,søk litt på youtube,der får du masse tips
Har noen ideer om hvordan eg skal gjøre det, men det blir lettere å finne ut når bakgrunnen er komt i hus.
Då var bakgrunnen komt i akvariet og det blei sån
Hei
hei,det ble fint ja,jeg skal legge ut bilder av mitt også,jeg kjøpte den bakgrunnen før deg,nå er dem vel tom hihi
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap