Min nye 250l - red gneiss slimline

Har nå fått en liten facelift på min 250L Akvastabil. Har brukt 4 BTN Slimline Red Gneiss bakgrunner, 2x Red Moor røtter og noen Vallisneria. Skal kun ha en fisk i dette karet (min snart 5 år gamle Serrasalmus Maculatus ) Men akkurat nå er det 2x Kardinaltetraer, 2x Neontetraer og en liten Discus ( 6cm Kobalt).

Noen tips til flere planter/innredning? Vil ha et forsåvidt 'latmannskar' hvor jeg slipper daglige rengjøringer av planter osv. så skal prøve å ikke ha et overfylt planteakvarie.
Belysning T8: 1x Power-Glo, 1x Life-Glo
Kjempe fint :)
kjempe fint
vurderer selv noe mellom 200 og 250 etter sommeren så blir kult å se resultatet

scalarer kan jo du ha ?

lykke til D
veldig fint akvarie, spørsmål: hvordan funker det med og ha innsuget på filteret inn i det hjørnet på karet,klarer det og rense hele akvariet.
guppy-lennart
kjempe fint :) vurderer selv noe mellom 200 og 250 etter sommeren så blir kult å se resultatet :) scalarer kan jo du ha ? lykke til :DD


Scalarer hadde nok vært fint det, men som sagt så blir det min ensomme piraja i dette karet, som heller hadde gått dårlig sammen med scalarer

Larsern
veldig fint akvarie, spørsmål: hvordan funker det med og ha innsuget på filteret inn i det hjørnet på karet,klarer det og rense hele akvariet.


Det er jeg ikke sikker på enda. Sålangt har det fungert fint. Er ikke helt tett mellom bakgrunnene i hjørnet der (glippe på ca 1 cm i bunn).

Så vi får bare vente å se
ok,få høre hvordan det går med filtteringen da
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap