Iaplc

International Aquatic Plants Layout Competition er godt i gang. Nå er det 200 aquascapes som har blitt valgt til den andre runden.

http://en.iaplc.com/results12/top200vote/

Det er mange inspirerende verk.

Lurte på om det var noen fra Norge som sendte inn sine bilder og fikk være med i de 200 beste?

Jeg selv har ikke sendt noen bilder denne gangen, fordi akvariet var altfor nytt og ikke kommet i gang. Regner med at skal ha flere akvarier til neste år.
Nummer 167 var utrolig spesielt. Ser ut som en eksplosjon.

Ellers er det utrolig mye bra.

Må få i gang noen skikkelig aquascape kar til høsten tror jeg.
Så mange flotte!
Synes 159 var fantastisk... blant flere
Jeg tror 167 blir til en vinner Folk liker sånne spesielle design

Vi som distributør hadde rett å stemme på 3 beste. Men har ikke stemt på 167 ) Kan ikke si hvilke var våre favoritter, men vi liker best maaaange planter Og skjønne Iwagumi
Utrolig mange fine der og velge 3 favoritter syns jeg blir litt vanskelig, selv om noen skiller seg mer ut enn andre.
Men det er veldig inspirerende da man skal starte opp ett akvarie og se bilder som dette.
Mye fint der. Kanskje jeg er litt for tradisjonell...167 var utrolig spesiell! men vet ikke om jeg syns det var så "fint" - men stilig var det.

Ellers syns jeg nummer 199 og 41 var fine, spesielt 199. Veldig beroende å nydelig.
Grapejuice
Mye fint der. Kanskje jeg er litt for tradisjonell...167 var utrolig spesiell! men vet ikke om jeg syns det var så "fint" - men stilig var det. Ellers syns jeg nummer 199 og 41 var fine, spesielt 199. Veldig beroende å nydelig.


Helt enig med deg ang. 167, men sånne spesielle layouter vinner oftest, bare se på de forrige år. Men kan si at folk her skikkelig god fantasi og kreativitet, og man kan vel være nesten sjalu på plantekvaliteten i mange av akvarier.

Jeg vet at en svensker er blant de 200, vet ikke om det er nordmenn representert. Må vel slå svenskene til neste år
Prøver og finne noen regler for konkurransen, men uten hell. Er det kun lov og bruke naturlige ting ? Ser det er noen som har kunstig innsjøer.
Er det java mose han har brukt på 159 tro ?
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap