- Hjem
- Forum
- Design / Aquascaping
- Nettbutikker i utlande?
Nettbutikker i utlande?
Postet 13.07.12 kl 06:50
Endret: 13.07.12 kl 06:50
Postet 13.07.12 kl 08:29
Postet 13.07.12 kl 08:45
Postet 13.07.12 kl 09:25
Endret: 13.07.12 kl 09:26
Ask akvazoo har aldri svart meg når jeg har ringt. Ved en forespørsel på mail fikk jeg svar tre dager senere om at de skulle komme tilbake til meg. Det skjedde aldri. Så der har nok Are og jeg to forskjellige syn.
Når det gjelder norske sider er jeg mest fornøyd med Aquamanias på pris, mens Webzoo syntes jeg sender raskt og har god og møtekommende service.
Når det gjelder norske sider er jeg mest fornøyd med Aquamanias på pris, mens Webzoo syntes jeg sender raskt og har god og møtekommende service.
Postet 13.07.12 kl 10:06
Postet 13.07.12 kl 11:44
Postet 14.07.12 kl 11:09
Postet 14.07.12 kl 12:32
jeg kjøper planter ho aquaticmagic
på ebay, de selger masse planter med gratis frakt! skal kjøpe javabregne hos dem, kun 34 kr ($5,60) med gratis frakt
på ebay, de selger masse planter med gratis frakt! skal kjøpe javabregne hos dem, kun 34 kr ($5,60) med gratis frakt
Postet 14.07.12 kl 14:18
Nalojeg kjøper planter ho [URLBLOCK1] på ebay.
Jeg har lurt litt på dette om planter fra langtvekkia. Hvor lang tid tar det å få sendt planter herfra, og har du opplevd at dem dør på veien?
Det er mange planter jeg kunne tenkt meg som er lettere å finne på nettet, men problemet er kvaliteten på forsendelsen.
Hvordan pakker de plantene du har kjøpt?
Postet 14.07.12 kl 14:23
Postet 14.07.12 kl 14:24
Hansiman[QUOTE=Nalo]jeg kjøper planter ho [URLBLOCK1] på ebay.
Jeg har lurt litt på dette om planter fra langtvekkia. Hvor lang tid tar det å få sendt planter herfra, og har du opplevd at dem dør på veien?
Det er mange planter jeg kunne tenkt meg som er lettere å finne på nettet, men problemet er kvaliteten på forsendelsen.
Hvordan pakker de plantene du har kjøpt?
Det er egentlig ikke lov å sende planter til Norge, ifølge Tollvesenet. Men AquaticMagic sender mose i konvolutter og ingen sjekker dem. Vet ikke om andre planter.
Hansiman, hvilke planter ville du bestille? Ofte er det billig å kjøpe her på akvaforum når folk selger det de har til overs. Solgte selv javabregne og javamose til 30 NOK for eksempel, og kjøpte også til 25 NOK
Postet 14.07.12 kl 14:27
AquaticMagic sender alle slags planter i posten.
Man skal egnetlig ikke importere planter fra ebay eller andre steder i verden uten å få med sunnhets-sertifikat noe jeg tviler på at de fleste gjør.
Selv har jeg bestilt planter av AquaticMagic og fikk alle i posten etter 1 uke. Noen av plantene er bladene klipt av ettersom disse smelter/rotner bort. Ellers er jeg veldig fornøyd både med at de ser veldig så friske og fine ut og prisen.
Man skal egnetlig ikke importere planter fra ebay eller andre steder i verden uten å få med sunnhets-sertifikat noe jeg tviler på at de fleste gjør.
Selv har jeg bestilt planter av AquaticMagic og fikk alle i posten etter 1 uke. Noen av plantene er bladene klipt av ettersom disse smelter/rotner bort. Ellers er jeg veldig fornøyd både med at de ser veldig så friske og fine ut og prisen.
Postet 14.07.12 kl 15:39
Jeg bruker konsekvent Aquaristikshop og Webzoo, og som oftest i nevnte rekkefølge. Vareutvalg og leveringstid er det viktigste for meg
Postet 14.07.12 kl 18:03
Postet 14.07.12 kl 18:17
Postet 19.07.12 kl 23:04