Ønsker å kjøpe epoxy

Jeg går med planer om å lage bakgrunn og kunstige ls. Jeg har lett over alt etter materialer til å forsegle kunstverket med, og har kommet fram til at Rescon Mapecoat DV er det beste å bruke. Men siden det sikkert er mange av dere som har brukt det allerede, så tenkte jeg å spørre her om noen har noe til overs de vil selge, fremfor å kjøpe fire kilo jeg ikke trenger.

Så om noen har noe å selge, helst i Trondheimsområdet, så rop ut!
Hei.
Da jeg laget mitt prosjekt evt se ( ny på forumet) kjøpte jeg epoxy på en malingsbutikk i Bergen Dette produktet kommer fra http://www.trebaten.no/
så kontakt dem du så har de sikkert en forhandler der du bor.
mvh
Catano
Takk for tipset!
Hvilken type var det du brukte? Det står nemlig ingenting om at de typene de har er godkjent for drikkevann, noe den Rescon Mapecoat'en er. På de fleste står det nemlig at de er skadelig for vannlevende organismer.
Grunnen til at jeg spør her er rett og slett for å slippe å kjøpe 4 kg Mapecoat, noe som sikkert er 3.5 kg mer enn jeg trenger
Hei igjen.
den je brukte heter aeropoxy 101 og herder 105, disse er gokjente og fungerer i mitt kar.
Jeg kjøpte 1 l og det var nok til 2 strøk på den store innredningen jeg har.
ps såk du bilder fra mitt akvarie? om så kan du finne ut om du får nok med 1 l
mvh
Catano
Hei igjen!
Så bildene nå, så veldig bra ut det der! Har lyst på sandfall selv, men det får bli når jeg oppgraderer baljen jeg har nå, da den er på bare 65 L
Men jeg googla den aeropoxyen, og det er flere som har brukt den med hell! Så da spørs det om jeg får bestille en sånn, og komme igang! Har utsatt kjøp av noenting inntil jeg var sikker på at jeg fikk tak i en epoxy som var trygg, og som jeg ikke trengte å kjøpe så store mengder av.

Så takk igjen for tipset, mulig jeg legger ut noen bilder etterhvert om resultatet blir bra
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap