Planer om biotop akvarium, innspill?

Hei, jeg tenkte å planlegge et biotop fra Rio Negro basin. Jeg er ny på dette med biotop, men vet hva det er. I denne tråden er jeg ute etter å lære om biotopet Rio Negro basin, erfaringer, fiskesammensetninger osv. Jeg har fra før en Gibbiceps i selskapsakvariet og tenkte og flytte over denne når jeg får det på plass. tenkte meg et par hundre liter kanskje, med gibbien, cicklider og noen tetra.

Takker for svar på forhånd
<embed src="http://www.youtube.com/v/5EV12vdZ61g?version=3&hl=en_US&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="281" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>
Spennende med biotopakvarium Her er en undervannsfilm fra Lago and Igarape Zalala, Rio Negro basin.

Gibbi'en ville jeg nok byttet i en annen malleart da den blir veldig stor og krever mer enn 200l. Artene i fiskebasen som er registrert under Rio negro basin finner du her, mye flott å velge mellom
Rita Aspevik
Spennende med biotopakvarium :) Her er en undervannsfilm fra Lago and Igarape Zalala, Rio Negro basin. Gibbi'en ville jeg nok byttet i en annen malleart da den blir veldig stor og krever mer enn 200l. Artene i fiskebasen som er registrert under Rio negro basin finner du [URLBLOCK1], mye flott å velge mellom :)


Så på den lista med arter før jeg laget tråden og det var mange fine tenkte meg en fin blanding av tetra, cicklider og maller. og mye fokus på innreding såklart.

Den stakkars gibbi'en kjøpte en intetanende venn av meg i julegave. i dyrebutikken sa de at det gikk helt fint i en 23 liter (!!!!!) da jeg fikk denne kom den hvertfall over i 100 liter, som er bedre men ikke bra nok. Kan ikke tro at de solgte han den..
Tilfeldig bekjentskap
© Trond Gimre
Reklame for plussmedlemskap