Etg. oppbyggning?

har lyst å få innredningen i karet i etger.. nen tips om fremgangsmåter å gjøre det på??
Plussmedlem

Noe slik? Eller tenkte du på selve bunnen, med planter, sand, røtter osv...
milo
Noe slik? Eller tenkte du på selve bunnen, med planter, sand, røtter osv... [URLBLOCK1]

ja nei jeg vet ikke hvordan det gjøres jeg hehe. tenkte bygge opp i høyden med røtter og planter, men med sand så glir alt ned så da tenker jeg at det må støttes opp på en måte ?
skal innrede mitt nye juwel trigon 190L kar.. så tenkte å bygge opp i midten i hjørnet - bak... om noen skjønte det hehehe.
Plussmedlem
Som en hylle? Hvor fiskene kan svømme under... Eller som et platå hvor det er tett under....
milo
Som en hylle? Hvor fiskene kan svømme under... Eller som et platå hvor det er tett under....

tett under
Plussmedlem

Da kan du f.eks kjøpe en buet modul av innvendig bakgrunn, og fylle opp inni der... Det blir enkleste...

Han her er rå til å innrede, vet han har bygd opp noen platåer (uten å jukse med moduler)

milo
:) Da kan du f.eks kjøpe en buet modul av innvendig bakgrunn, og fylle opp inni der... Det blir enkleste... Han her er rå til å innrede, vet han har bygd opp noen platåer (uten å jukse med moduler) [URLBLOCK1]

takk skal du ha
Å bygge opp etasjer er rimelig enkelt med steiner.
Uansett når du skal bygge i høyden må du legge en tynn plate isopor eller tilsvarende i bunn av karet som du så legger sand/grus oppå og bygger videre med stein / røtter eller hva du hadde tenkt å bygge med, dette for å hindre att bunnen srekker om det skulle rase sammen senere. Du kan evt lime dette sammen med akvarie silikon.
Gl1500
Uansett når du skal bygge i høyden må du legge en tynn plate isopor eller tilsvarende i bunn av karet som du så legger sand/grus oppå og bygger videre med stein / røtter eller hva du hadde tenkt å bygge med, dette for å hindre att bunnen srekker om det skulle rase sammen senere. Du kan evt lime dette sammen med akvarie silikon.

GENIALT.... takk for svaret, da var mitt problem løst
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap