Tips til utvendig bakgrunn /plakat

Hei,

Jeg trenger tips til butikker (gjerne på nettet) hvor jeg kan få tak i bakgrunner med et bredt utvalg av bilder.

Akvariet mitt sprakk for et par uker siden. Ikke noe dramatisk, men vannet seg sakte men sikkert ut, en dråpe ad gangen. All fisk og planter og snegler klarte seg og ble omplassert. Så da satt jeg igjen med et tomt og lekk kar. på 40X40X190, da.
Jeg mistet litt piffen. Men akvariet er spesielt og jeg ville beholde det. Jeg har en hamster som kunne kost seg godt oppi dette.

Men akvariet får beholde hedersplassen i stuen, og trenger derfor en fin, passende bakgrunn.

Jeg tenker noe med jordfarger, ikke noe undervannstema. Ørken, muligens? Eller en stilistisk byggeplass.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike plakater? Har lett lenge på nettet, uten særlig hell.

Og nå jeg er i gang og spør: er det noen som vet hvordan det blir å henge opp uten vann i akvariet? Gjør det noe om det ikke er klistret inntil da?
Gjør et kjapt søk på 'aquarium terrarium vivarium 2d background' så kommer det opp masse forslag. Vet ikke helt hva du er ute etter ....

Jeg har et kar jeg har brukt olivenolje til å klistre bakgrunnen til akvariet. Bare sørg for at oljen blir jevnt fordelt og at du får klemt ut alle luftboblene f.eks. med en nal eller et kredittkort. Oljen tørker ikke inn hvis det ikke kommer luft til.
Utvendig? Hva med vanlig golv-belegg? Jeg fant en rest av et golv-belegg som jeg fikk gratis i butiikk. Det så ut som slike steinflater. Brukte litt svart teip og klistret det på bakveggen. Satt som støpt og ble veldig fint. Egentlig liker jeg best sort bakgrunn (male med svart akryl på bakvegg, eventuelt klistre søppelpose bakom) men hvis du vil ha noe motiv, så er kanskje golvbelegg et alternativ, hvis du finner et motiv du liker
Tilfeldig bekjentskap
© Jeff Rapps
Reklame for plussmedlemskap