3d bakgrunn?

Hei!
Etter at 600 liters akvariet mitt begynte å lekke for 2 uker siden har jeg bestemt meg for å gå til innkjøp av en Akvastabil Fusion 720L. 
På mitt forrige akvarium hadde jeg malt bakveggen sort. Men jeg er litt nyskjerrig på 3D bakgrunn. Har sett bilder og videoer av folk som har dette i Akvastabil akvarier. Er dette noe man får kjøpt ferdig? Har ikke klart å finne veldig stort utvalg av dette noe sted. Har heller ikke veldig lyst til å prøve meg på å lage dette selv. Noen som har forslag til hvor man kan få kjøpt, eventuelt noen som er flinke på å lage dette? 

 
De ferdiglagde bakgrunnene jeg kjenner til ("BackToNature"), måler max 150x50 cm. Høyden kan muligens fixes med en sokkel, men i lengden må det skjøtes.
Plussmedlem
Sjekk hos Aquamanias, Wetpet/Webzoo eller Akvarieboden
Gratulerer med valget av Akvastabil Fusion 720L. 3D bakgrunn kan virkelig gi et flott visuelt inntrykk i akvariet. Du kan finne ferdige 3D bakgrunner hos spesialiserte akvariebutikker både online og fysisk, som Akvariebutikk.no og Zoo-butikker. De har ofte et utvalg av 3D bakgrunner som kan passe til Akvastabil akvarier. Hvis du er ute etter noe mer spesifikt eller skreddersydd, kan det være lurt å kontakte lokale akvarieklubber eller forum hvor det ofte finnes dyktige hobbyister som kan hjelpe deg med å lage en tilpasset bakgrunn. Lykke til!
 
Her var det mange gode svar! 😃 Noen som vet om noen her på forumet som lager slikt? 
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap