- Hjem
- Forum
- Hva skjer?
- Høsttreff i Kristiansand, 28.-29. okt!
Høsttreff i Kristiansand, 28.-29. okt!
Siste helga i oktober braker det løs med det beste sørlandstreffet noen sinne!!
ALLE akvarieinteresserte i Norge er hjertelig velkomne.
Se på nettsiden for overnattingsmuligheter.
Foredrag:
LABYRINTFISK, Bodil Sørensen (Århus, Danmark)
FANGSTTUR TIL THAILAND, Claus Holm Sørensen (Aalborg, Danmark)
KILLI – en myteomspunnet fisk, Svein Antonsen (Rjukan, Norge)
REKER, Håvard Støre Andresen (Stavanger, Norge)
AQUASCAPING, Håvard Støre Andresen (Stavanger, Norge)
ALLE akvarieinteresserte i Norge er hjertelig velkomne.
Se på nettsiden for overnattingsmuligheter.
Foredrag:
LABYRINTFISK, Bodil Sørensen (Århus, Danmark)
FANGSTTUR TIL THAILAND, Claus Holm Sørensen (Aalborg, Danmark)
KILLI – en myteomspunnet fisk, Svein Antonsen (Rjukan, Norge)
REKER, Håvard Støre Andresen (Stavanger, Norge)
AQUASCAPING, Håvard Støre Andresen (Stavanger, Norge)
Postet 10.08.06 kl 21:12
Postet 07.09.06 kl 21:10
Prisene er på plass...
...og de blir MEGET bra!!
Foredragene hele helga: gratis for medlemmer, 50 kr for andre.
Middag på lørdagen: 75 kr for medlemmer, 150 kr for andre.
Ps: Det er halv pris (150 kr) på medlemskap nå fram til jul. Så en går faktisk i pluss bare med Høsttreffet ved å melde seg inn!! I tillegg kommer alle de andre godene som rabatter, auksjoner, godt miljø m.m
Foredragene hele helga: gratis for medlemmer, 50 kr for andre.
Middag på lørdagen: 75 kr for medlemmer, 150 kr for andre.
Ps: Det er halv pris (150 kr) på medlemskap nå fram til jul. Så en går faktisk i pluss bare med Høsttreffet ved å melde seg inn!! I tillegg kommer alle de andre godene som rabatter, auksjoner, godt miljø m.m
Postet 14.09.06 kl 21:50
Postet 14.09.06 kl 23:10
Vi har kontroll.
Arve ottersen skal ha foredraget om killi.På hjemmesiden vår står det litt om alle som skal holde foredrag.Det blir kjempebra.
Postet 15.09.06 kl 09:03
Postet 15.09.06 kl 17:54
Postet 15.09.06 kl 18:11
Postet 15.09.06 kl 18:26
hvor
Hvor skal auksjonen 8.nov holdes?
Postet 15.09.06 kl 18:47
Postet 15.09.06 kl 18:59
hvilke butikk og inderekte reklame
hvilke dyrebutikk i krsand er det du bruker? Er det feil å drive med reklame fra min del visst jeg liker en bestemt butikk?
Kan gjerne få svar fra alle på det siste spm.
Kan gjerne få svar fra alle på det siste spm.
Postet 16.09.06 kl 14:22
Endret: 16.09.06 kl 14:23
Alexander Severinsenhvilke dyrebutikk i krsand er det du bruker? Er det feil å drive med reklame fra min del visst jeg liker en bestemt butikk? Kan gjerne få svar fra alle på det siste spm.
Det du kan gjøre hvis det er en bestemt butikk som utmerker seg er å skrive en objektiv omtale om butikken. Denne omtalen bør inneholde alle sider ved butikken positve såvel som negative. Hva butikken normalt har inne: hvilke fisk, utstyr, for, priser, osv. Hvordan det ser ut i butikken og karrene. Servicegrad er også viktig.
Postet 16.09.06 kl 17:17
ok
Ja det er en butikk jeg er veldig fornøyd med. God service, flinke mennesker og stort sett godt utvalg.
Postet 16.09.06 kl 18:12
Postet 19.09.06 kl 21:19
Mindre enn to uker igjen nå!!
Skynd dere og meld dere på
Ting begynner virkelig å komme på plass. Alle i klubben her nede, og mange med oss, gleder seg veldig!!
Ting begynner virkelig å komme på plass. Alle i klubben her nede, og mange med oss, gleder seg veldig!!
Postet 16.10.06 kl 21:21
Rekeutstilling og Killiutstilling!!
Det blir også mulig å få kjøpt det meste av det som stilles ut, når helga er omme blir nok mulighet for noen godbiter her!!!
Postet 18.10.06 kl 17:50
Postet 18.10.06 kl 18:59
Postet 30.10.06 kl 21:24
Postet 30.10.06 kl 22:28
Jeg hadde jo også håpet at Håvard hadde med kamera, så kunne jeg fått noen skikkelige bilder av mine kar som takk for lånet av sovesofa! hehe
Nei, det var en vellykket helg! Litt dårlig oppmøte utover klubbens medlemmer, men det var jo å forvente etter en akvaristisk maratonhøst...
Men for oss som var der var det en utrolig lærerik, interessant og ikke minst sosial helg. Det var mange høydepunkt både på lørdagen og søndagen. Utstillingen var vellykket, og vi har fått mange nye, spennende killiarter til sørlandet!!
Nei, det var en vellykket helg! Litt dårlig oppmøte utover klubbens medlemmer, men det var jo å forvente etter en akvaristisk maratonhøst...
Men for oss som var der var det en utrolig lærerik, interessant og ikke minst sosial helg. Det var mange høydepunkt både på lørdagen og søndagen. Utstillingen var vellykket, og vi har fått mange nye, spennende killiarter til sørlandet!!
Postet 02.11.06 kl 15:54