Den store auksjonen i Kristiansand, 8. nov!

Onsdag 8. november blir det høstens hovedauksjon.
Vi håper også i år på masse folk fra begge Agderfylkene++.
Det hele finner sted på Samsen kl 19.00, i likhet med de vanlige klubbmøtene.
Man må vel ikke være medlem for å være med på auksjonen?
Alle kan komme. En trenger ikke å være medlem.
Disse blir auksjonert bort...
Klubben har fått tak i et par godbiter fra Danmark.
Det kommer noen poser med VF Poecilia caucana (Colombia) og VF reker (Caridinia sp. Vietnam)!!!
er det slik at vi kan ha med fisker selv til auksjonen? Aldri vært på no slikt før så jeg er helt grønn her
Det stemmer! Ta med fisk, planter, utstyr osv. som du vil selge. Er det en verdifull fisk/gjenstand kan du sette en minstepris. Det er jo bare å tømme et par kar, så er det alltid noe flott du kan få med deg hjem å fylle opp igjen med
Velkommen til deg, og alle dere andre til en spennende auksjon!!
Har en bonsj med palettciklide bebiser fartende rundt her.. Får jeg tak i noen av de kan det være jeg stiller med en liten gjeng..
Har fått 2 "kull" (kalles det kull når det er fisker?) Er kjempe stas Men jeg har jo ikke plass til alle disse søte små...
de fra første "kullet" begynner å vokse og få farger nå så da er de vel klare for å forlate karet og møte den store verden

Hilde c",)
Husk auksjonen på onsdag!!
En glimrende sjanse til kjøp, salg og en hyggelig prat med andre akvarister
har du peil på noen av "godbitene" ( et ord jeg snappet opp på auksjonen i Eidangerhallen, hi, hi) som skal selges? Hadde vært ok å vite om det er noe ekstra fristende i mine øyne der.
Aquadama
har du peil på noen av "godbitene"? Hadde vært ok å vite om det er noe ekstra fristende i mine øyne der.

Det kommer jo litt an på hva DU er interessert i... Jeg personlig gleder meg spesielt til de viltfangede levendeføderne fra Colombia! Ellers så vet jeg en del av det som kommer fra klubben, og landsdelen ellers. Men en auksjon blir jo aldri mer enn det deltagerne gjør den til Vi håper å se deg i morgen!!
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap