Akvariets dag på Norsk Skogmuseum i Elverum i morgen!

Hei!

Bare lurte på om det er mange som har tenkt seg på akvariets dag i morgen. Er det mange som har tenkt seg dit?

PS: Er ikke så ofte på akvaforum nå, siden jeg har fått meg hund og driver på hunde-forum, men nå begynner det å jevne seg ut
Hei. Måtte jo bare til Elverum i dag, har sett fram til denne happeningen en god stund. Håper Elverum Akvariekludd fikk mange nye medlemmer i løpet av dagen. Fikk ganske lyst på et sånn "henge på veggen" kar.. Noen som har noe info om sånne flatskjerm akvarier?
Fin søndagstur!
Det var en fin tur opp til Elverum i finværet for å oppleve akvariets dag på Skogmuseet. Jeg blir like imponert hver gang jeg ser den store gjedda de har der! I tillegg til de flotte faste akvariene sto det en entusiastisk gjeng i rommet ved siden av og viste fram sine spesielle akvarier. Der fikk vi se noen små, men likefullt ekte saltvannsakvarier, og et par veldig spesielle flate akvarier som hang på veggen! Nesten bedre enn plasma-TV....?
Jeg kjøpte noen tidsskrifter jeg manglet i samlingen, og merket meg nettsidene til leverandøren av de flotte veggakvariene: www.akvaristen.no - der får du nok svar på spørsmål.

Etter kaffe og blåbærpai på kafeteriaen på Skogmuseet, dro vi videre ned til Bokloftet på Løitens brenneri. Der finner en et av Norges beste antikvariater for tiden og alltid noe spennende å finne, med god hjelp av en hyggelig innehaver. Så da vi dro hjemover var vi noen tusenlapper fattigere, men flere bøker og opplevelser rikere. En fin søndag!
Var en tur på museet selv i dag. Jeg syntes det var litt stusselig kanskje...
Hadde gjort seg om det var gjort litt mer ut av det hele.
Akvarieklubb heter det visst.. * ler * Jeg også syns nok også det var litt tamt, men det er jo en liten klubb da.. ca 40 medlemmer var registrert i februar hvis jeg ikke husker feil. Er selv ganske ny som medlem. Desverre er ikke nettsia det blir referert til aktiv ennå.. Been there.
Bildeakvarie.

Hvis dette gikk bra er det et "flatskjem" akvarie her.. Er ikke så dreven til å kopiere, lime og greier.
Tilfeldig bekjentskap
© Linda Widente
Reklame for plussmedlemskap