Stort akvarie åpnes 26-04-2007

Tam ALna på Alnabru senteret i Oslo 26 April

Et stort akvarium fyllt med Oscar eller Piraya åpnes denne dag. Dette er ivertfall den info jeg fikk med meg på sparket. De bygger dette den dag idag, og det blir gigantiske greier

Noen fra Oslo Omegn som skal ta turen dit?

Butikken er forøvrig ganske så ny, men de sponser jo premier her i forumet...så da kjenner vel noen av dere den butikken igjen.
Kan komme med bilder senere hvis jeg finner...

Det er i allefall to tråder her om denne butikken, tror du finner de hvis du søker på TAM Alna

Da finner du ut litt hva andre brukere her synes.
Du søkte på "tam alna"

Du fikk 0 treff i forumet >

Jeg merket dette, jeg søkte både på TAM, Alna osv.

Her er i allefall de to jeg fant ved å bla noen sider i forumet
I forumet Diverse ja, men nå postet jeg i forumet for "Hva Skjer", og nå skjer det jo snart...tenkte kanskje det passet. Om alle leser 14 dager gamle poster i Diverse vet jeg ikke...men men :p

Ta turen innom da, blir kjempe spennende
Tam Alna må utsette åpningen av det store akvariumet pga arbeid og innkjøringer.

De sier også at de vil starte med godt blandet småfisk og annet, gå senere over til Piraya og annet snadder.
Det er også planlagt å kjøre dette akvarium med saltvann noe senere, så der kan en jo vente seg masse spennende fisk og kultur.

Legger også ved et bilde av en kjempemalle de har fått inn, til salgs for 2.900kr
Min store skrekk med slike gidigne akvarier er, tenk hvis det plutselig skulle begynne å lekke :o
Det er litt mer enn bare kjiper'n liksom :p

Blir sikkert rålekkert når de får satt det opp da Må få somla meg til å ta en tur innom jeg også, ser jo ut til å være en flott butikk!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap